۱۳ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۱۵

فرماندار پردیس:

مشکلات انتقال سند و فاضلاب در «شهرک بهار طلائیه»در حال پیگیری است

مشکلات انتقال سند و فاضلاب در «شهرک بهار طلائیه»در حال پیگیری است

پردیس- فرماندار پردیس با اشاره به جمع آوری و پاکسازی مرکز بار انداز زباله بومهن گفت: مشکلات دیگر «شهرک بهار طلائیه» از جمله انتقال سند مالکیت و جمع آوری فاضلاب در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالعظیم رضایی ظهر شنبه در آئین جمع آوری مرکز دفع زباله شهر بومهن با اشاره به اینکه این رخداد از اتفاقات مثبت برای رفع مشکلات ساکنان این منطقه است اظهار داشت: برای سال‌های متمادی ۸ هزار نفراز ساکنان «شهرک بهار طلائیه» بوی بد و آزار دهنده‌ای را تحمل می‌کردند که با انتقال این ایستگاه و پاکسازی و ضد عفونی محل، این مشکل برطرف شد.

وی افزود: ساکنان این شهرک با مشکلات دیگری از جمله انتقال سند مالکیت به دیگران، کمبود سرانه‌ها و جمع آوری فاضلاب روبرو هستند که مشکل انتقال قطعی اسناد بر اساس پیگیری‌های انجام شده و رأی صادره از دیوان عالی به نفع شهروندان، به زودی برطرف می‌شود و قرارداد انجام کار با پیمانکار آبفا نهایی شده تا هر چه سریع‌تر پروژه را آغاز و این شهرک نیز به شبکه فاضلاب شهر بومهن به بپیوندد.

فرماندار پردیس بیان داشت: یک سالن ورزشی بدون در نظر گرفتن موارد کارشناسی و فنی احداث شده که طی جلساتی با مدیریت شهری بومهن و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران مقرر شده است سالن مذکور به شهرداری واگذار و پس از استاندارد سازی مورد استفاده ساکنان قرار گیرد.

کد خبر 5110948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • شیرین FR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
      2 0
      امیدواریم که زودتر این مشکلات هم برطرف شوند تاماهم بتوانیم یک زندگی عادی باهوای پاک داشته باشیم. چون بوی فاضلاب کل شهرک را گرفته واصلا صحنه خوشایندی ندارد
    • Somaie1362 IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
      1 0
      خواهش میکنم مشکل انتقال سند مالکیت را هم برطرف کنید واقعا ما پادر هوا موندیم نه میتونیم سندهامونو بنام بزنیم نه میتونیم با این وضعیت بفروشیم خواهش میکنم رسیدگی کنید