۱۳ دی ۱۳۹۹، ۲۰:۰۰

مدیرعامل برق گلستان:

۳۴۰۰ حلقه چاه در گلستان با همت قرارگاه سازندگی برق دار می شود

۳۴۰۰ حلقه چاه در گلستان با همت قرارگاه سازندگی برق دار می شود

گرگان- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان از برقی شدن سه هزار و ۴۰۰ حلقه چاه استان توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در فاز اول خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر نصیری عصر شنبه در جلسه مشترک با فرمانده سپاه نینوا گلستان در راستای تقویت سیاست های اقتصاد مقاومتی و توسعه زیرساخت برق استان، اظهارکرد: استفاده از اعتبارات و منابع و توانمندی های قرارگاه خاتم الانبیاء و سازمان بسیج سازندگی استان، جهت ارتقاء خدمات دهی برق استان می تواند مفید باشد.

وی افزود: در حال حاضر تقویت زیرساخت برق استان در زمینه چاه آب کشاورزی و برقی کردن آنها جزوء موارد ضروری صنعت برق است.

نصیری ادامه داد: برای برقی کردن بیش از هشت هزار حلقه چاه آب کشاورزی موجود در استان تصمیمات و اقدامات اولیه صورت گرفته و حضور قرارگاه خاتم الانبیاء و بسیج سازندگی استان در تامین منابع مورد نیاز این امر و همچنین نیروگاه های تجدیدپذیر استان می تواند سودمند باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح برق امید، تصریح کرد: تغییر نگرش مصرف کنندگان برق خانگی به استفاده صحیح از منابع انرژی با استفاده از ساز و کارهای تشویقی و بازدارنده از اهداف اصلی این طرح است.

در ادامه فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: سپاه نینوا استان این آمادگی را دارد تا در فاز اول سه هزار و ۴۰۰ حلقه چاه کشاورزی را برق دار کند.

سردار علی ملک شاهکویی افزود: قرارگاه خاتم الانبیاء ۲۳ پروژه بزرگ در استان در حال اجرا و بررسی دارد که می توان به زهکشی  مزارع کشاورزی، سایت میگو، آب و فاضلاب و شهربازی گرگان اشاره کرد.

کد خبر 5111232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha