۱۴ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۰۹

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان قزوین مطرح کرد؛

صدور ۱۹ موافقت اصولی برای طرح‌های گردشگری قزوین

صدور ۱۹ موافقت اصولی برای طرح‌های گردشگری قزوین

قزوین - معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان قزوین از صدور ۱۹ موافقت اصولی در حوزه گردشگری و تأسیسات مرتبط با این صنعت از ابتدای سال ۹۹ تا پایان آذر ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان قزوین نادر محمدی اظهار کرد: در راستای تقویت زیرساخت‌ها و تأمین امکانات مورد نیاز رشد و توسعه گردشگری استان، طی ۹ ماه گذشته تعداد ۱۹ موافقت اصولی برای اجرای پروژه‌های گردشگری شامل مجتمع گردشگری عمومی، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، سفره‌خانه سنتی و اقامتگاه بوم‌گردی با برآورد حجم سرمایه‌گذاری ۴,۶۳۹ میلیارد ریال در استان صادر و زمینه اشتغال‌زایی برای ۶۶۵ نفر فراهم شده است.

وی با اشاره به مجوزهای ایجاد صادر شده در این مدت بیان کرد: همچنین طی این مدت پنج مجوز ایجاد تأسیسات گردشگری برای راه‌اندازی هتل، اقامتگاه بوم‌گردی، مجتمع گردشگری و مهمانپذیر با حجم سرمایه‌گذاری ۲۷۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای ۵۷ نفر صادر و عملیات اجرایی احداث آنها آغاز شده است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان قزوین با اشاره به تسهیلات پرداختی در این حوزه افزود: در این مدت ۹۲ میلیارد ریال تسهیلات با اشتغال‌زایی برای ۶۲ نفر از محل اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری به سرمایه‌گذاران این حوزه پرداخت شده است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان قزوین یادآور شد: استان قزوین با برخورداری از ظرفیت‌ها و جاذبه‌های متنوع گردشگری قابلیت بالایی برای تبدیل شدن به مقصد گردشگری دارد و امیدواریم با تقویت زیرساخت‌های این حوزه بتوانیم گام مؤثری برای افزایش اشتغال‌زایی و رونق حوزه گردشگری استان برداریم.

کد خبر 5112965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha