رئیس سازمان حشد شعبی:

«شهید سلیمانی» الهام‌بخش شجاعت و فداکاری بود

«شهید سلیمانی» الهام‌بخش شجاعت و فداکاری بود

رئیس سازمان «حشد شعبی» عراق در سخنانی با اشاره به اینکه «شهید سلیمانی» الهام بخش شجاعت و فداکاری بود، بر لزوم اخراج نیروهای آمریکایی از خاک عراق تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه المسله، «فالح الفیاض» رئیس سازمان «حشد شعبی» بر لزوم بیرون راندن نیروهای بیگانه از خاک عراق تأکید کرد. وی در این زمینه گفت: بیرون راندن نیروهای بیگانه از خاک این کشور مصوبه پارلمان بوده و لازم الاجرا است.

بر اساس این گزارش، رئیس سازمان حشد شعبی تأکید کرد: نیروهای مسلح عراق قادر به دفاع از تمامیت ارضی خود هستند و برای تحقق این مهم هیچ نیازی به حضور نیروهای نظامی بیگانگان در خاک خود ندارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شکل گیری حشد شعبی در صحنه تحولات میدانی عراق، تأکید کرد: حشد شعبی با فتوای جهاد کفایی مرجعیت تشکیل شد تا دوشادوش نیروهای مسلح به نبرد با تروریسم بپردازد.

رئیس سازمان حشد شعبی در ادامه با اشاره به نقش مهم و بسزای «شهید سلیمانی» در دفاع از تمامیت ارضی عراق، یادآور شد: شهید سلیمانی الهام بخش شجاعت و فداکاری بود.

تأکید فالح الفیاض بر لزوم خروج نیروهای بیگانه از خاک عراق در حالی است که وزیر دفاع این کشور بدون توجه به مصوبه سال گذشته پارلمان مبنی بر لزوم اخراج بیگانگان گفته بود: ما همچنان به حضور نیروهای ائتلاف بین المللی برای حمایت از مراکز نظامی نیازمندیم.

کد خبر 5115432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha