۱۹ دی ۱۳۹۹، ۲۰:۵۷

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سمنان:

۱۶ خودرو در محور فرعی جنگل اولنگ شاهرود گرفتار برف و کولاک شدند

۱۶ خودرو در محور فرعی جنگل اولنگ شاهرود گرفتار برف و کولاک شدند

سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه ۱۶ خودرو در محور فرعی جنگل اولنگ شاهرود گرفتار برف و کولاک شدند، گفت: حال عمومی همه این افراد خوب گزارش‌شده است.

مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ۱۶ خودرو در محور فرعی جنگل اولنگ (شاهرود_ آزادشهر) شاهرود گرفتار برف و کولاک شدند، ابراز داشت: این حادثه بعدازظهر جمعه به پایگاه هلال‌احمر امداد نجات جنگل ابر گزارش و تیمی متشکل از چهار نفر برای امدادرسانی این حادثه اعزام شدند.

وی بابیان اینکه درمجموع هلال‌احمر شهرستان شاهرود به ۶۴ حادثه‌دیده برف و کولاک این محور امدادرسانی کرده است، افزود: با تلاش نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر این عملیات با موفقیت ساعت ۱۸ روز جمعه به پایان رسید.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه خوشبختانه این حادثه مصدوم نداشت و حال عمومی همه این افراد خوب است، اضافه کرد: از هم استانی‌ها تقاضا می‌شود قبل از ورود به مناطق صعب‌العبور جنگلی و کوهستانی حتماً شرایط جوی و منطقه را بررسی و در برف زنجیر چرخ، آب و غذا، پتو و لباس گرم کافی به همراه داشته باشند تا در صورت بحران از امکانات حداقلی بتوانند تا رسیدن کمک استفاده کنند.

کد خبر 5117160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha