۲۱ دی ۱۳۹۹، ۱۸:۱۰

معاون استاندار قم:

فرصت یک ماهه برای تعیین تکلیف خریداران شهرک امیرکبیر داده شود

فرصت یک ماهه برای تعیین تکلیف خریداران شهرک امیرکبیر داده شود

قم- معاون استاندار قم گفت: وزارت راه و شهرسازی باید در ارتباط بافرم «ج» از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی کند و یک ماه فرصت داده شود تا مردم در این زمینه تعیین تکلیف شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن بهشتی ظهر یکشنبه در چهارمین جلسه شورای تأمین مسکن استان با اشاره به ضرورت بررسی وضعیت طرح اقدام ملی مسکن گفت: در طرح اقدام ملی مسکن باید کمیته‌هایی با حضور دستگاه‌های خاص استان برای پیگیری مشکلات امور زیرساختی تشکیل شود.

وی افزود: بحث زیرساختی تنها مختص آب و برق و گاز نیست و باید برای احداث مسجد، فضای تجاری و هم دیگر اقدامات رفاهی در این منطقه پیگیری و بررسی‌هایی صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به وضعیت مطلوب منطقه پردیسان گفت: در زمان شروع طرح مسکن مهر، سازمان مدیریت شهری با اختصاص محلی در منطقه ۴ اقدام به صدور پروانه می‌کرد و باید زیرساخت‌های موجود برای طرح اقدام ملی مسکن با نوع کاربری‌های موردنیاز آن بررسی شود تا تجربه مسکن مهر و مشکلات آن دوباره تکرار نشود

وی با انتقاد از مشکل عدم صدور پروانه از سوی سازمان مدیریت شهری قم بیان کرد: ما تجربه ۱۲ ساله مسکن مهر را داریم و سازمان مدیریت شهری قم می‌تواند سیستم خاصی را پیگیری و طبق دستوری که دارند اقدام به صدور پروانه موقت کنند.

بهشتی با بیان اینکه مراحل انتقال ثبت‌نام‌شدگان شهرک امیرکبیر به استان قم صورت گرفته گفت: در بحث ثبت‌نام دو مشکل وجود دارد و در خصوص الحاق ۵۶۰ هکتاری شفاف‌سازی مطلوبی صورت گرفت و افرادی که ثبت‌نام کردند و فرم «ج» آن‌ها قرمز شده، از هیچ امکانات دولتی هم بهره‌مند نیستند و باید در این موضوع بازنگری صورت گیرد.

وی با اشاره به نگرانی مردم بیان کرد: مرحله سوم ثبت‌نام هم شروع‌شده و وزارت راه و شهرسازی باید در ارتباط بافرم «ج» از طریق رسانه‌ها و صداوسیما به مردم اطلاع‌رسانی کند و یک ماه فرصت داده شود تا مردم در این زمینه تعیین تکلیف شوند.

کد خبر 5118835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha