۲۷ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۰۹

استاندار کرمان اعلام کرد:

توبیخ مدیران غایب در جلسه شورای آموزش و پرورش کرمان

 توبیخ مدیران غایب در جلسه شورای آموزش و پرورش کرمان

کرمان - استاندار کرمان ضمن توبیخ مدیرانی که در جلسه شورای آموزش و پرورش حضور نداشتند، گفت: مدیرانی که بدون عذر موجه در جلسات شرکت نکنند دیگر حق حضور در جلسات استانداری را ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی زینی وند صبح شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با انتقاد تند از مدیرانی که در این جلسه حضور نداشتند، گفت: به مدیرانی که به حضور در جلسات اهمیت نمی‌دهند؛ اخطار می‌دهم.

وی از اخطار کتبی به مدیران غایب در این جلسه خبر و هشدار داد: از این پس اگر مدیری بدون عذر موجه در جلسات شرکت نکند دیگر حق حضور در دیگر جلسات استانداری را هم نخواهد داشت.

زینی وند بی عرضگی مدیران را یکی از دلایل بروز مشکلات دانست و بیان کرد: مدیری که برای جلسات آموزش و پرورش وقت نمی‌گذارد، به درد مدیریت نمی‌خورد.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه مدیران باید حضور در جلسات را جدی گرفته و در این زمینه کوتاهی نکنند، گفت: عدم حضور مدیران در جلسات بسیار زشت و ناپسند است و ضمن اینکه نام آنها اعلام می‌شود، توبیخ کتبی هم می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در مدت حضور دو ماهه‌ام در استان کرمان بارها در این خصوص تذکر داده‌ام، گفت: انگار گوش شنوایی در این زمینه وجود ندارد.

استاندار کرمان هشدار داد: برخورد با این مدیران برای ما بسیار آسان و راحت است و می‌توان در این ادارات را بست؛ بنابراین مدیران بدانند که تا زمانی که بنده در کرمان حضور دارم هیچ مدیری حق کوتاهی در انجام وظایفش و همچنین حضور در جلسات را ندارد.

وی با اشاره به اهمیت جلسات شورای آموزش و پرورش گفت: فرمانداران هم باید این مساله را جدی بگیرند؛ از این پس تذکر نمی‌دهم و عملاً برخورد می‌کنم.

استاندار کرمان تصریح کرد: مدیری که خودش حرمتش را حفظ نمی‌کند برای ما هم حرمتی ندارد.

زینی وند با بیان اینکه همه تحولات از کانال آموزش و پرورش عبور می‌کند، افزود: فاصله زیادی تا سطح مدنظر برای تربیت انسانی‌هایی در طراز اهداف جمهوری اسلامی و تمدن نوین اسلامی داریم و نیاز است در این زمینه تغییراتی در رویه‌ها ایجاد شود.

وی ضعف اساسی را مربوط به تربیت کادر آموزشی و فرهنگی دانست و بیان کرد: پویایی نظام تعلیم و تربیت باید مدنظر نخبگان و معلمان قرار گیرد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در برخی زمینه دچار رخوت و خمودگی هستیم، افزود: در حال حاضر حقوق و دستمزد معلمان خوب است به گونه‌ای که اگر همین فرد فرماندار شود حدود دو تا سه میلیون حقوقش کاهش می‌یابد.

استاندار کرمان ادامه داد: معلمان باید در سطوح بالای همه اقشار به لحاظ حقوق، منزلت و اعتبار اجتماعی باشند.

کد خبر 5123307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha