با انتشار یک پست توئیتری صورت گرفت؛

کنایه تحلیلگر عراقی به آمریکا در خصوص تحریم جانشین شهید«المهندس»

کنایه تحلیلگر عراقی به آمریکا در خصوص تحریم جانشین شهید«المهندس»

یک تحلیلگر عراقی با انتشار پستی توئیتری، به اقدام خصمانه آمریکا در تحریم جانشین «ابو مهدی المهندس» واکنشی کنایه آمیز نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «علی الربیعی» تحلیلگر عراقی با انتشار یک پست توئیتری به اقدام ایالات متحده آمریکا در تحریم «ابو فدک المحمداوی» جانشین شهید «ابومهدی المهندس» در سازمان حشد شعبی، واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این پست توئیتری، تحریم آمریکایی ها را به سخره گرفت و کنایه ای را خطاب به سران واشنگتن مطرح کرد.

وی در این پست توئیتری نوشت: سال ۲۰۲۱ برای ابو فدک المحمداوی سال سختی خواهد بود؛ برای اینکه این تنها سالی است که او پس از تحریم های تحمیل شده وزارت خزانه داری آمریکا، نمی تواند تعطیلات خود را در سواحل لاس وگاس بگذراند!

روز گذشته هم «محمود الربیعی» سخنگوی دفتر سیاسی جنبش «صادقون» عراق اقدام آمریکا در تحریم «ابو فدک المحمداوی» جانشین شهید ابومهدی المهندس را به شدت محکوم کرد. وی در این خصوص گفت: قرار دادن نام مبارز شجاع، ابو فدک المحمداوی در فهرست به اصطلاح تروریسم آمریکا مدال افتخار، عزت و شرافت است که ثابت می کند ابو فدک دولت آمریکا را با مشکل مواجه کرده است.

این مقام عراقی در ادامه یادآور شد: اقدام واشنگتن نشان می دهد که المحمداوی، آمریکایی ها را خوار و حقیر کرده است. این اقدام واشنگتن همچنین نشان از آن دارد که فرماندهان حشد شعبی و نیروهای مقاومت در مسیر دو مرد بزرگ یعنی شهیدان ابو مهدی المهندس و قاسم سلیمانی، حرکت می کنند.

کد خبر 5123874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بهزاد یزدان پرست IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      0 0
      انسان باید بترسد ارجانب خدا تحریم نشود آمریکا چه عددی است