۲۹ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۴۸

با بهبودی وضعیت آلودگی هوا انجام شد؛

از سرگیری فعالیت ۱۲۰۰ ایستگاه ورزش شهروندی در بوستان های پایتخت

از سرگیری فعالیت ۱۲۰۰ ایستگاه ورزش شهروندی در بوستان های پایتخت

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام کرد: فعالیت ۱۲۰۰ ایستگاه ورزش شهروندی در بوستان های پایتخت با بهبود وضعیت آلودگی هوا، از سر گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام کرد: فعالیت ۱۲۰۰ ایستگاه ورزش شهروندی در بوستان‌های پایتخت با بهبود وضعیت آلودگی هوا، از سر گرفته شد.

فرشید اسحاقی با بیان این مطلب افزود: فعالیت ایستگاههای ورزش شهروندی از ۱۰ روز قبل و به دلیل تشدید غلظت آلاینده‌های جوی در تهران، متوقف شده بود که با کاهش آلودگی هوا، فعالیت‌های ورزشی در بوستان‌ها و فضاهای باز شهری از سر گرفته می‌شود.

به گفته وی، فعالیت‌های ورزشی در فضای باز همچون برنامه دوشنبه‌های ورزشی و آموزش‌های عمومی مربیان ورزشی در بوستان‌های تهران طبق شیوه نامه‌ها دنبال خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به شرایط کرونایی پایتخت اظهار داشت: همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در انجام فعالیت‌های ورزش عمومی الزامی بوده و لازم است شهروندان محترم نسبت به اجرای دستورالعمل‌ها، دقت لازم را داشته باشند.

کد خبر 5124752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha