۳۰ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۳۲

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه خبر داد؛

آغاز طرح ترافیکی زوج و فرد از فردا در کرمانشاه

آغاز طرح ترافیکی زوج و فرد از فردا در کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش تردد مردم در خیابان های اصلی شهر از آغاز طرح ترافیکی زوج و فرد از فردا در کرمانشاه خبر داد.

فضل الله شیری ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به افزایش تردد شهروندان در خیابان‌های اصلی کرمانشاه و آغاز خریدهای مردم برای ایام عید، با تصویب شورای ترافیک کرمانشاه، طرح ترافیکی زوج و فرد از فردا اول بهمن در کرمانشاه اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به ساعت آغاز و خیابان‌هایی که در طرح ترافیکی زوج و فرد قرار می‌گیرند، افزود: طرح زوج و فرد از ساعت ۱۵ الی ۲۰ اجرا خواهد شد و میدان آزادی از خیابان مدرس تا سه راه شورا، خیابان کوهساری از تقاطع کارگر یک تا میدان فاطمیه و خیابان جلیلی از تقاطع آیت‌الله جلیلی به سمت سه‌راهی لشکر در طرح زوج و فرد قرار دارند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: خودروها و موتورسیکلت‌های شخصی بر اساس آخرین شماره پلاک وسیله نقلیه حق تردد در مسیر طرح زوج و فرد را خواهند داشت و وسایل حمل و نقل عمومی از این طرح استثنا هستند.

شیری با بیان میزان جریمه خودروهایی که طرح زوج و فرد را نقص می‌کنند، خاطر نشان کرد: جریمه این خودروها مطابق قانون ۲۰ هزار تومان است اما ممکن است به دلیل عدم توجه به فرمان پلیس در طول مسیر بار دیگر جریمه شوند.

وی بیان کرد: در ابتدای خیابان‌هایی که طرح ترافیک اجرا خواهد شد تابلوهای طرح ترافیک قرار دارند اما با این وجود برای اطلاع رسانی بهتر تا آخر وقت امروز بنرهایی برای اعلام طرح زوج و فرد در خیابان‌های طرح نصب خواهد شد.

کد خبر 5125696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha