۱ بهمن ۱۳۹۹، ۵:۳۲

مجید جلالی؛

نساجی با جایگاه اصلی‌اش در جدول فاصله دارد/ امیدوارم نتیجه بگیریم

نساجی با جایگاه اصلی‌اش در جدول فاصله دارد/ امیدوارم نتیجه بگیریم

مشهد - سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به جایگاه تیمش در جدول لیگ برتر فوتبال کشور گفت: تیم نساجی هنوز با جایگاه اصلی اش در جدول فاصله دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید جلالی شب گذشته در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم شهرخودرو و نساجی مازندران، با بیان اینکه ما دوست داریم امورمان را قدم به قدم پیش ببریم اظهار کرد: فعلاً در وضعیتی هستیم که خیلی سریع باید وضعیت را تغییر دهیم، قدم اولمان هم بازی چهارشنبه است.

وی افزود: برای بازی فردا ایده‌های داریم که امیدوارم این ایده‌ها شکل واقعیت بگیرد و بتوانیم بازی را مهار کنیم، از طریق خلاقیتی که بچه‌ها دارند و من به آنها ایمان دارم، امیدوارم نتیجه خوبی بگیرم.

جلالی به اسامی بازیکنان مصدوم تیمش اشاره و اظهار کرد: برای بازی با شهرخودرو قائد رحمتی و حسین زامهران را در اختیار نداریم.

سرمربی نساجی مازندران به جایگاه تیمش در جدول لیگ برتر فوتبال اشاره و عنوان کرد: برای بهبود و رسیدن به جایگاه اصلی تیم باید صبر کرد، تا ظرفیت‌های تیم را شناسایی کنم.

وی افزود: با اطمینان می‌توانم بگویم با جایگاه اصلی‌مان فاصله داریم که به مرور زمان با برنامه‌ریزی به جایگاه اصلی تیم خواهیم رسید.

کد خبر 5126153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدامین اصغرپور IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      0 0
      سلام من محمد امین اصغرپور هستم وبه فوتبال خیلی علاقه دارم 😭😭اما استعداد هام شکوفا نمی شه من از شما یی که منو یک بار دعوت کنید بیام درورزشگاه مشهد امام رضا بیام و استعداد های خودم رو بهتون نشون بدم من دفاع وحملم خوبه من ۱۵سالم هست این هم شمارم :۰۹۹۴۵۴۲۲۷۵۲اگه منو قابل دونستین به این شماره زنگ بزنین