۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۵۹

رئیس فدراسیون کشتی مطرح کرد:

کشتی متعلق به همه است/ لزوم حمایت بودجه‌ای از هیئت‌های استانی

کشتی متعلق به همه است/ لزوم حمایت بودجه‌ای از هیئت‌های استانی

خرم‌آباد- رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه کشتی متعلق به همه است؛ بر لزوم حمایت بودجه‌ای از هیئت‌های استانی این ورزش تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا دبیر امروز چهارشنبه در دیدار با استاندار لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه یک زمانی یک و نیم میلیون کشتی گیر در ایران داشتیم که امروز این تعداد به ۴۰ هزار نفر رسیده است، اظهار داشت: کشتی ورزش متعلق به ماست و داریم از دستش می‌دهیم.

وی تصریح کرد: کشتی متعلق به همه است و چیزی است که داریم از دستش می‌دهیم چون حواسمان نیست.

رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از مدال‌های المپیکی ایران متعلق به ورزش کشتی است، تصریح کرد: این ورزش را رها کرده‌ایم و امروز تیم نهم دنیا را به من تحویل داده‌اند.

دبیر از تدوین سند توسعه ورزش کشتی کشور خبر داد و یادآور شد: بحث‌های عمرانی، فنی، فرهنگی و… در این سند پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه تعداد فعالان ورزش کشتی در کشور طی ۸ سال باید ۸۰۰ هزار نفر برسد، افزود: این اتفاق اگر می‌خواهد بیافتد نیازمند به حمایت همه است.

رئیس فدراسیون کشتی خطاب به استاندار لرستان گفت: از بودجه‌هایی که در اختیار دارید به ورزش کشتی اختصاص دهید، با این اقدام می‌توان جوانان و استعدادهای نهفته را به سمت ورزش هدایت کرد.

دبیر با اشاره به اینکه ما در فدراسیون کشتی ما کارمان را انجام می‌دهیم و از دستگاه‌های دیگر نیز انتظار حمایت داریم، اظهار داشت: فدراسیون را با ۶۰ تا ۷۰ میلیارد بدهی تحویل گرفته‌ایم، اما خوشبختانه به مرور این مسائل را سر خط و درستش می‌کنیم، در بحث فنی هم کارمان را می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خواهش داریم در شورای برنامه ریزی به هیئت کشتی لرستان کمک شود و هر کاری که فکر می‌کنید می‌تواند کمک کننده باشد در دستور کار قرار دهید.

کد خبر 5126576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha