۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۰۶

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس خبر داد:

تمدید زمان ثبت نام در جشنواره ملی «عصر سلیمانی ها»

تمدید زمان ثبت نام در جشنواره ملی «عصر سلیمانی ها»

شیراز - رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس گفت: زمان ثبت‌نام و شرکت در جشنواره ملی «عصر سلیمانی‌ها» با توجه به استقبال خوب انجام شده، تا پایان هفته اول بهمن، تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد صحت، گفت: جشنواره ملی تولید محتوای «عصر سلیمانی‌ها» در بخش‌های رویدادی و مسابقه‌ای برنامه‌ریزی شده است که بخش رویدادی آن به شکل استانی و توسط گردان‌های سایبری بسیج و بخش مسابقه‌ای آن به‌صورت عمومی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به امکان مشارکت اقشار مختلف مردم در بخش مسابقه‌ای این جشنواره، گفت: جشنواره عصر سلیمانی‌ها در ۴ قالب فیلم کوتاه، پویانمایی، نرم‌افزار اندروید و پوستر و در دو بخش موضوعی و ویژه برگزار می‌شود.

صحت ادامه داد: موضوع ویژه این جشنواره شامل «مکتب سلیمانی»، «ما ملت امام حسینیم» و «ما ملت شهادتیم» و موضوعات فرعی آن هم شامل «شهدای مقاومت»، «مذاکره»، «پیروزی انقلاب»، «نفوذ»، «ویروس کرونا»، «شهدای ترور» و «سواد رسانه‌ای» هستند که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در ۴ قالب ذکر شده در این موضوعات به دبیرخانه جشنواره به آدرس www.farsfestival.ir ارسال کنند.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس یادآور شد: جهاد دانشگاهی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بسیج هنرمندان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در برنامه‌ریزی و برگزاری این جشنواره سراسری، سازمان فضای مجازی را یاری کرده‌اند.

کد خبر 5127424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مجازی IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
      0 0
      همش الکیه الان 25 اسفنده و هیچ خبری نیست. توسایتشون چیزی نزدن. لطفا پیگیری کنین.