۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۲۵

در پیام‌هایی جداگانه اعلام شد؛

استقبال «جانسون» و «گوترش» از بازگشت آمریکا به توافق آب و هوایی

استقبال «جانسون» و «گوترش» از بازگشت آمریکا به توافق آب و هوایی

دبیرکل سازمان ملل متحد و نخست وزیر انگلیس در پیام‌هایی جداگانه از بازگشت دولت جدید آمریکا به توافق آب و هوایی استقبال کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد امروز پنجشنبه از تصمیم رئیس جمهور جدید آمریکا برای بازگشت به تعهدات این کشور در قبال توافقنامه آب و هوایی پاریس استقبال کرد.

دبیرکل سازمان ملل متحد در این خصوص اعلام کرد: من از تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا برای عضویت مجدد در توافقنامه آب و هوایی پاریس استقبال می‌کنم.

از سوی دیگر، «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس در پیامی توئیتری از بازگشت بایدن به توافق آب و هوایی استقبال کرد و در این خصوص نوشت: پیوستن دوباره رئیس جمهور جو بایدن به توافق پاریس، خبر بسیار مثبتی است.

نخست وزیر انگلیس در این خصوص ادامه داد: در سالی که ما میزبان کنفرانس آب و هوایی گلاسگو هستیم، منتظر همکاری با شرکای آمریکایی مان هستم تا هر آنچه در توان داریم برای محافظت از سیاره مان انجام دهیم.

گفتنی است که «جنیفر ساکی» سخنگوی کاخ سفید در دولت جدید آمریکا بامداد امروز پنجشنبه در اولین نشست خبری خود گفت: بایدن، آمریکا را به توافقنامه آب و هوایی پاریس بازگرداند.

کد خبر 5127456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha