۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۳۹

امام جمعه بجنورد:

حفظ جان «بایدن» توسط ۲۵ هزار نیروی نظامی برای آمریکا آبروریزی بود

حفظ جان «بایدن» توسط ۲۵ هزار نیروی نظامی برای آمریکا آبروریزی بود

بجنورد- امام جمعه بجنورد با اشاره به انتخابات آمریکا گفت: کشور مدعی دموکراسی با این حوادث آبرویش رفت به طوری که برای مراسم سوگند جو بایدن ۲۵ هزار نیروی نظامی آماده باش بودند تا جانش حفظ شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بجنورد که در مصلی این شهر برگزار شد، زبان را عامل بسیاری از عذاب‌های اخروی دانست و اظهار کرد: زبان می‌تواند عامل بسیاری از گناهان باشد.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه صله رحم امری مستحب است گفت: گاهی در این صله رحم از طریق تهمت و غیبت گناه‌های بزرگی را انجام می‌دهیم لذا باید از زبان خود مراقبت کنیم.

وی در ادامه به سالروز رحلت حضرت ام البنین که به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده اشاره داشت و افزود: ام البنین فرزندان خود را برای دفاع از امام زمان فرستاد.

دوام انقلاب به برکت خون شهدا است

حجت‌الاسلام نوری ادامه داد: برخی از مادران شهدا چند فرزند خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند که این امر وظیفه مسئولین را سنگین‌تر می‌کند زیرا دوام انقلاب در برابر استکبار جهانی و زیاده‌خواهی آنان به خاطر خون پاک شهدا است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خون شهدا را مولد دانست و بیان کرد: شهدا باعث جاری شدن غیرت در رگ‌های جوانان می‌شوند لذا خون شهدا پرورش‌دهنده افراد دیگر است.

وی افزود: هیچ کسی به خاطر غم و اندوه مادر و همسر شهدا پاداشی به آنها نمی‌دهد اما این خداوند است که پاداش جهاد آنان را وعده داده است.

حجت الاسلام نوری در ادامه به رزمایش‌های اخیر سپاه و ارتش اشاره داشت و گفت: در این رزمایش‌ها اقتدار نظام نمایان شد.

پاسخ غلط دشمنان موشک‌های کشور است

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: روزی دشمن شهرهای کشور را بمباران می‌کرد و نمی‌توانستیم به آنها پاسخ دهیم اما اکنون با دانش جوانان می‌توانیم موشک‌هایی با برد ۲ هزار کیلومتر بسازیم که بتواند پاسخ دشمنان را بدهد.

وی افزود: امروز اگر رژیم غاصب صهیونیستی غلطی کند با همین موشک‌ها تمام نقاط حساس آنها را با خاک یکسان خواهیم کرد.

حجت الاسلام نوری با اشاره به اجرای این رزمایش‌ها گفت: هزینه رزمایش‌ها بسیار کمتر از حمله احتمالی دشمنان به خاک ایران است زیرا با این اقدامات دشمنان وحشت کردند و اکنون جرئت اقدام علیه ملت ایران را ندارند.

امام جمعه بجنورد اضافه کرد: جبهه مقاومت به نظام جمهوری اسلامی ایران امید دارد و با قدرت نمایی ما دلشان بر مقاومت بیشتر گرم می‌شود.

آمریکا آبرویش رفته است

وی در ادامه به انتخابات آمریکا اشاره داشت و در این خصوص گفت: کشور مدعی دموکراسی با این حوادث آبرویش رفت به طوری که برای مراسم سوگند جو بایدن ۲۵ هزار نیروی نظامی آماده باش بودند تا جانش حفظ شود لذا اکنون ناامنی و دو قطبی در ایالات متحده آمریکا بسیار بالاست که موجب ضعیف‌تر شدن این کشور شده است.

حجت الاسلام نوری خطاب به کسانی که همچنان چشم امیدشان آمریکا است، گفت: ظاهراً باید آمریکا به صورت کامل نابود شود تا عده‌ای امیدشان از آمریکا برگردد و بفهمند از این قدرت پوشالی کاری بر نمی‌آید.

امام جمعه بجنورد در انتها با اشاره به زحمات کادر درمان بیان کرد: رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی وظیفه تمام آحاد جامعه است تا بار دیگر به وضعیت قرمز کرونا برنگردیم.

کد خبر 5127999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      0 0
      دقیقا