۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۵۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد:

افزایش ظرفیت خوابگاه های دانشجویی علوم پزشکی گیلان تا ۱۴۰۰ نفر

افزایش ظرفیت خوابگاه های دانشجویی علوم پزشکی گیلان تا ۱۴۰۰ نفر

رشت- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان فقدان فضای خوابگاهی را یکی از معضلات این دانشگاه عنوان کرد و گفت: با تأمین خوابگاه جدید فضای خوابگاهی علوم پزشکی گیلان به هزار و ۴۶۰ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان سالاری پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به خرید فضایی برای خوابگاه دانشجویی، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اظهار کرد: این فضا در شش طبقه و با مساحت دو هزار ۵۹۰ متر مربع است.

وی با اشاره به اینکه تأمین فضای خوابگاهی برای دانشجویان از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی بود، افزود: بیش از ۲۷۰ میلیارد ریال برای خرید این فضا هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه ظرفیت این فضای خوابگاهی ۲۵۰ نفر است، گفت: در حال حاضر فضای خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به هزار و ۴۶۰ نفر افزایش یافته است.

وی با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در زمینه تأمین تجهیزات بهداشتی و زیرساختی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اضافه کرد: فقدان خوابگاه دانشجویی یکی از اصلی ترین معضلات این دانشگاه در سال‌های گذشته بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تاکنون هزار و ۲۴۰ دانشجو در خوابگاه‌های مشارکتی و ملکی اسکان داشتند، گفت: با راه‌اندازی خوابگاه جدید دانشجویی در گیلان، ظرفیت خوابگاه دانشجویان به هزار و ۴۶۰ نفر افزایش می‌یابد.

کد خبر 5128569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha