معاون دبیرکل جنبش نجباء:

جنگ را به زمین حامیان داعش می‌کشانیم

جنگ را به زمین حامیان داعش می‌کشانیم

معاون دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» در سخنانی تأکید کرد: جنگ را به زمین حامیان تروریسم تکفیری داعش می‌کشانیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه «الاتجاه»، «نصر الشمری» معاون دبیرکل سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» عراق در سخنانی تأکید کرد: اطلاعاتی در دست داریم که ثابت می‌کند گروه تروریستی داعش در حال بازیابی خود است.

بر اساس این گزارش، المشری با اشاره به انفجارهای تروریستی روز پنجشنبه در بغداد، هشدار داد: داعش به دنبال هدف قرار دادن نجف، کربلا و پایتخت است. هم‌اکنون تروریست‌ها در منطقه کمربند بغداد مشغول آماده‌سازی دو خودروی انتحاری هستند. از پنج عنصر انتحاری، تنها دو نفر خود را منفجر کرده و سه نفر دیگر هنوز زنده‌اند. وی با انتقاد از عجز دولت در مهار تروریست‌ها، تأکید کرد: ما در مقاومت اسلامی نُجَباء اطلاعاتی در دست داریم و آماده همکاری با دستگاه‌های امنیتی هستیم.

معاون دبیرکل نجباء در ادامه از تلاش تروریست‌ها برای رسیدن به کربلا از طریق صحرای الانبار خبر داد. وی همچنین تصریح کرد: امنیت کشور و حفظ جان شهروندان عراقی، خط قرمز ماست. گروه‌های مقاومت اسلامی جنگ را به زمین کسانی می‌برند که می‌خواهند عراق را به آتش بکشند.

کد خبر 5128602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      0 0
      درک درستی از اینکه حامیان داعش کدام کشورها هستند و اهدافشان از حمایت از تروریسم چیست ما را قادر میکند تا با این طرفین وارد گفتگو شویم و سعی کنیم در مبادلات منطقه تعاملی حاصل شود تا از این طریق این نوع نزاع های خونین پایان یابد، تشدید تنش ها تنها موجب افزایش تفرقه در میان مسلمانان و منطقه میشود
    • IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      0 0
      در این مورد جریان صدر هیچ حرفی نمیزند ایشان که نسبت به کشور های دیگر التماتوم داده بود که به داخلی کشور عراق کسی دخالت نکند