۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۰۴

توسط انتشارات سروش؛

کتاب «خبر بزرگ» برای بچه‌ها منتشر شد

 کتاب «خبر بزرگ» برای بچه‌ها منتشر شد

کتاب «خبر بزرگ» نوشته سیده زهرا برقعی با تصویرگری سرگروه تصویرگران زهرا کیانی توسط انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «خبر بزرگ» نوشته سیده زهرا برقعی با تصویرگری تصویرگران و روایت‌های متعددی از غدیر به‌تازگی توسط انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر شده است.

ستاره باران، مِنبَر بلند، بلند بگو یا علی، ترافیک فرشته‌ها، من هم بودم، خوشحال‌های کوچولو، یک کاسه آب، یادم باشد، کوچک‌ترین شاهد و یادگار پیامبر عناوین روایت‌ها و قصه‌های این‌کتاب هستند که برای کودکان گروه سنی ب نوشته‌ شده‌اند.

تصویرگری این‌کتاب توسط منصوره محمدی، عاطفه فتوحی، حکیمه شریفی، فاطمه طیوب، ریحانه ابراهیمی، سمیه بیگدلی، اکرم‌سادات میرتوانا و فاطمه اسحاقی انجام شده است.

در بخشی از این کتاب آمده است:

فرشته‌ها نوبتی اجازه می‌گرفتند تا از آسمان به سمت زمین بروند. چنان پر از شادی و شوق بودند که نگو. اهل آسمان، همگی خوشحال و راضی بودند. دل توی دلم نبود که من هم برسم زمین. نمی‌شد آن بالا ماند و به دست‌بوسی نبی خدا (ص) نرفت. نمی‌شد علی (ع) را در آغوش نگرفت. مردم هم داشتند با حضرت بیعت می‌کردند و فرشته‌ها هم برای رفتن به زمین و ملاقات با نبی خدا (ص) و امیرالمؤمنین علی (ع) لحظه‌شماری می‌کردند. آسمان روشن و رؤیایی شده بود. ترافیک فرشته‌ها بود.

چاپ نخست این اثر در ۴۳ صفحه مصور رنگی، شمارگان هزار نسخه نسخه و قیمت ۴۰ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 5129476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha