۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۲۱

استاندار گیلان مطرح کرد:

تجلی ایثار اجتماعی در تلاش مدافعان سلامت

تجلی ایثار اجتماعی در تلاش مدافعان سلامت

رشت- استاندار گیلان با اشاره به اینکه امروز تجلی ایثار اجتماعی را در تلاش مدافعان سلامت مشاهده می کنیم، گفت: وحدت و انسجام رمز پیشبرد اهداف نظام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای مشورتی ایثارگران در سالن شهید انصاری استانداری گیلان، گفت: ایثارگران افتخار آفرینان ایران اسلامی هستند که با عزت و شرافت برای آرمان‌های کشور خود ایستادگی کرده‌اند.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه ایثارگران، جانبازان و آزادگان در راستای عزت و استقلال کشور از خود گذشتی های فراوانی انجام داده‌اند، افزود: ایستادگی در مقابل رژیم پهلوی و جنگ تحمیلی مرهون رشادت‌های همین فداکاری‌های است.

وی با اشاره به اینکه مدافعان حرم نیز در عصر کنونی جلوه دیگری حماسه را به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: مدافعان سلامت طی یک سال گذشته در عرصه سلامت حماسه‌ای اجتماعی بی نظیری خلق کردند.

زارع با بیان اینکه ایثار فرهنگ بزرگی است که در تاریخ این مرز و بوم توسط سربازان وطن در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به نمایش گذاشته شده است، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل‌های آتی نیز منتقل شود.

استاندار گیلان با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت: در مقطع کنونی نیاز به تقویت وحدت، انسجام و برادری برای پیشبرد امور جمهوری اسلامی یک اصل بدیهی است.

وی در ادامه افزود: باید ضمن پذیرش دیدگاه‌های مختلف، برای توسعه استان در کنار هم باشیم چراکه ثمره این همکاری، ارائه خدمات بهتر به مردم است.

زارع با بیان اینکه هرساله مردم به واسطه علاقمندی به نظام و انقلاب اسلامی در جشن‌های این ایام به صورت باشکوه حضور و مشارکت داشتند، اضافه کرد: امسال به واسطه شیوع بیماری کرونا، عمده برنامه‌ها از طریق بستر فضای مجازی صورت می‌گیرد که انتظار می‌رود در این ایام نیز شاهد حضور پررنگ از بستر فضای مجازی باشیم.

کد خبر 5129595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha