۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۳۷

طی ایام دهه فجر؛

۳۴ پروژه شاخص به ارزش ۴۷۵ میلیارد تومان در بهارستان افتتاح می شود

۳۴ پروژه شاخص به ارزش ۴۷۵ میلیارد تومان در بهارستان افتتاح می شود

بهارستان- ۳۴ پروژه شاخص به ارزش ۴۷۵ میلیارد تومان طی ایام دهه فجر در بهارستان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی تمهیدی ظهر دوشنبه در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی دهه فجر اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا شرایط برگزاری آئین گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر را تحت تأثیر قرار داده است اما با برنامه‌ریزی درست و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی می‌توانیم برخی از برنامه‌های دهه فجر را برگزار کنیم.

فرماندار بهارستان از افتتاح ۳۴ پروژه شاخص با ارزش ۴۷۵ میلیارد تومان در شهرستان بهارستان به مناسبت دهه فجر با رعایت تمامی ضوابط، پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی خبر داد و بیان داشت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و صنفی در دهه فجر با استفاده از فضای مجازی در حوزه‌های مختلف می‌تواند در شرایط خاص و شکننده کرونایی مؤثر باشد.

وی افزود: به مناسبت دهه فجر ۳۴ پروژه شاخص با ارزش ۴۷۵ میلیارد تومان در شهرستان بهارستان افتتاح می‌شود که یادواره شهدای شهرستان با حضور خانواده‌های معظم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز جز مهمترین برنامه‌ها است.

تمهیدی در پایان با تأکید بر برگزاری برنامه‌هایی با حداقل حضور مردم در آئین گرامیداشت دهه فجر بیان داشت: ارگان‌ها و ادارات شهرستان بهارستان باید در برگزاری برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر تمامی ضوابط، پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا منجر به افزایش بیماری کرونا شود.

کد خبر 5130621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha