۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۶:۰۷

سردار کریمی مطرح کرد؛

کشف ۹۰۰ تن موادمخدر/ ضرورت توجه به خانواده بزه دیدگان

کشف ۹۰۰ تن موادمخدر/ ضرورت توجه به خانواده بزه دیدگان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: تا امروز موفق شده ایم ۹۰۰ تن انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کنیم و از رفتن این میزان مواد مخدر به چرخه توزیع خودداری کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مجید کریمی ظهر سه شنبه در افتتاح سراسری مراکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد اظهار کرد: گرامی می‌داریم یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای نظم و امنیت و حضرت امام خمینی (ره) که این روزها باید از مجاهدت‌های این معمار کبیر انقلاب اسلامی زیاد یاد کرد.

وی افزود: در گذشته عرصه مبارزه با مواد مخدر را موضوعات قهری و پلیسی می‌دیدند اما این روزها در همه عرصه‌ها از پیشگیری تا درمان دستگاه‌های مختلف پای کار آمده اند.

سردار کریمی بیان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر به عنوان اولین وظیفه اش برخورد با قاچاق مواد مخدر است که از نقطه صفر مرزی آغاز می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: قریب به ۹۰۰ تن انواع مواد مخدر توسط نیروی انتظامی کشف شده است و این میزان کشفیات از ورودش به بازار مصرف پیشگیری شده است و سهولت دستیابی به مواد مخدر را کاهش داده است.

وی افزود: در حوزه کارآفرینی و حرفه آموزی برای معتادان اقدامات خوبی رخ داده است. دغدغه مردم جمع آوری معتادان بوده است و شاهد نقاطی بوده ایم که محل تجمع این افراد بوده است.

سردار کریمی بیان کرد: خوشبختانه قانون جدید در دست پیگیری و تدوین است که بخش زیادی از این مشکلات در حوزه معتادان حل خواهد شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: آنچه دغدغه ما است و باید به آن توجه شود، حمایت از خانواده‌های بزه دیده است و باید توجه ویژه ای به آنها شود. آنهایی که سرپرست خانواده‌شان در زندان به سر می‌برد باید مورد حمایت قرار گیرند.

سردار کریمی بیان کرد: حرفه آموزی و کار آفرینی هم نقش بسزایی در این حوزه دارد و باید به موضوع صیانت بعد از خروج توجه ویژه شود. هزینه برای پاکسازی معتاد زیاد است و باید مراقب باشیم این فرد بعد از خروج بلافاصله به دامن اعتیاد بازنگردد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: امیدواریم هر چه زودتر شاهد سامان گرفتن معتادان باشیم زیرا موضوع اعتیاد یکی از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری هم بوده و بارها به آن اشاره کرده اند.

کد خبر 5131507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha