۸ بهمن ۱۳۹۹، ۲۰:۰۳

همتی در یادداشتی مطرح کرد؛

گزارش رئیس کل بانک مرکزی از دیدارهایش با مقامات مسقط

گزارش رئیس کل بانک مرکزی از دیدارهایش با مقامات مسقط

رئیس کل بانک مرکزی کشورمان، جزئیات جلسات و دیدارهایش را با رئیس بانک مرکزی و وزیر صنعت و تجارت عمان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالناصر همتی امروز چهارشنبه ۸ بهمن ۹۹ در حاشیه دیدار خود با همتای عمانی و وزیر صنعت و تجارت کشور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی یادداشتی منتشر کرد که به شرح زیر است:

امروز چهارشنبه هشتم بهمن ۱۳۹۹ در ادامه مذاکرات دو روزه در مسقط جلسه مشترکی با رئیس بانک مرکزی و وزیر صنعت و تجارت عمان داشتیم. در این جلسه مذاکرات مهمی در جهت ایجاد تمهیدات لازم برای توسعه روابط تجاری و رفع موانع مبادلات پولی و مالی انجام دادیم.

معاونان وزارتخانه‌های صمت و بهداشت و درمان کشورمان و همچنین معاون ارزی بانک مرکزی پیشنهادها و راهکارهای خود برای روان سازی امر تجاری و بانکی مطرح کردند.
روز گذشته نیز مذاکرات مفیدی با وزیر امور خارجه عمان داشتم.

مسئولان اصلی روابط مالی و تجاری بین المللی عمان در این جلسات علاقه مندی جدی خود برای توسعه روابط راهبردی اقتصادی با ایران اعلام کردند.

کد خبر 5132747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      0 0
      رایزنی کنیم در جهت برقراری اینگونه توافقات مالی و بانکی با دیگر کشورها به خصوص کشورهای اوراسیا، و غرب آسیا تا تحریم های بانکی و مالی غرب را به حداقل برسانیم، اینکه ایرانیان بدون روادید به کشورهای منطقه سفر کنند و با گذرنامه ایرانی در این کشورها حساب بانکی ارزی باز کنند در بی اثر شدن تحریم موثر است