۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۸:۳۸

به مناسبت ایام دهه مبارک فجر؛

۱۰ کرسی تلاوت و تفسیر آیات در بقاع متبرکه کرمانشاه برگزار می شود

۱۰ کرسی تلاوت و تفسیر آیات در بقاع متبرکه کرمانشاه برگزار می شود

کرمانشاه- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری ۱۰ کرسی تلاوت و تفسیر آیات در بقاع متبرکه استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد صالحی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های دهه مبارک فجر اظهار کرد: کرسی‌های تلاوت و تفسیر آیات قرآن با موضوع میلاد حضرت زهرا (س) و شخصیت ایشان و آیات مربوطه به دهه مبارک فجر در ۱۰ بقعه متبرکه و ۲ مسجد برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری محافل انس با قرآن کریم به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مسابقه کتابخوانی در حوزه‌های قرآنی و فرهنگی از دیگر برنامه‌های ایام الله دهه فجر است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: گفتمان اسلامی از منظر قرآن، تکریم بانوان قرآنی استان کرمانشاه به مناسبت روز زن و تجلیل از فعالان قرآنی از دیگر برنامه‌های شاخص دهه فجر است.

وی با بیان اینکه نشست سبک زندگی اسلامی و قرآنی در دهه فجر برگزار می‌شود، ادامه داد: مسابقه تلاوت قرآن کریم با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شده و علاقمندان می‌توانند فایل صوتی خود را از طریق راه‌های ارتباطی با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ارسال کنند، به نفرات برتر در مسابقه تلاوت قرآن کریم جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

صالحی با اشاره به برگزاری مراسم ۲۲ بهمن ماه در ۶۴ بقعه متبرکه استان کرمانشاه افزود: تجمعات مردمی در ۱۵ بقعه استان با حداقل تعداد و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

گفتنی است که بانگ الله اکبر در شب قبل از ۲۲ بهمن از تمام بقاع متبرکه استان کرمانشاه شنیده شده و مزار شهدای بقاع متبرکه غبارروبی و عطرافشانی می‌شوند.

کد خبر 5133040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha