۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۱۹

نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی:

اصلاح شبکه ریلی و اتصال دشت ورامین به مترو مطالبه اصلی مردم است

اصلاح شبکه ریلی و اتصال دشت ورامین به مترو مطالبه اصلی مردم است

قرچک- نماینده مردم دشت ورامین در مجلس با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات باید به دنبال اجرای طرح های جدید باشیم گفت: اصلاح شبکه ریلی و اتصال ورامین به مترو از مطالبات اصلی مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نوش آبادی ظهر پنج شنبه در جمع دهیاران و اعضای شوراهای روستاهای قرچک اظهار داشت: توسعه بافت روستاهای قرچک به دلیل در هم تنیدگی با شهر، نگرانی‌هایی به وجود آورده که ناشی از تصمیمات غیرکارشناسی انتزاع پاکدشت از ورامین و انتزاع قرچک از ورامین بوده است.

نوش آبادی با اشاره به اینکه هر دو اقدام به لحاظ تقسیمات کشوری و وسعت سرزمینی به ضرر قرچک تمام شده است افزود: گرچه جبران این موضوع سخت شده اما باید استانداری و وزارت کشور را با ارائه طرح اصولی و کارشناسی متقاعد کرد.

وی گفت: یکی از برکات نظام، سهیم کردن مردم در اداره امور مربوط به خودشان است، لذا باید تلاش کنیم مردم ایمان بیاورند در اداره امور، تقسیم مسئولیت‌ها و حکومت‌داری نقش دارند.

نوش آبادی بیان داشت: کار و اقدام شوراها مشروعیت و مقبولیت دارد، چرا که جایگاه آنها نهادینه شده و باید برای پیشبرد تمام برنامه‌ها به کمک ادارات و نهادها بیایند، شوراها از جانب مردم وکالت دارند عزم و همت ادارات را تقویت کنند، چرا که به فرموده رهبری مشکلات کشور با عزم جهادی و انقلابی رفع می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در سال‌های گذشته روستاهای قرچک از نعمت راه دسترسی مناسب، خانه بهداشت، گاز و سایر امکانات بی‌بهره بودند اما به مدد انقلاب اسلامی، تلاش مسئولان و همراهی مردم روستاها دگرگون شدند، گرچه هنوز مشکلات زیادی وجود دارد که مانع توسعه بیشتر است.

وی گفت: برای برون‌رفت از مشکلات باید دنبال اجرای طرح‌های جدید بود، نه اینکه فقط خود را با مسائل جاری سرگرم کنیم لذا اصلاح شبکه ریلی و اتصال منطقه به متروی تهران جز مطالبات اصلی ما بوده که با جدیت پیگیر آن هستیم و لازمه آن نیز اجرای کامل تقاطع‌های غیر همسطح محمدآباد و داودآباد است.

کد خبر 5133188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نرگس جعفری IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      0 0
      خواهشا به شهر پاڪدشت ڪه از چندسال قبل منتظر مترو هستیم واز طرفے اگر از راه پارچین و توچال بخوایین مترو یا جاده بیندازید خیلے نزدیڪتر از سمت بزرگراه امامرضا هست و از جاده جیتو به ورامین نزدیڪترین مسیر ممڪن است