۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۱۱

فرماندار آستارا:

۲۷ طرح عمرانی همزمان با دهه فجر در آستارا به بهره برداری می‌رسد

۲۷ طرح عمرانی همزمان با دهه فجر در آستارا به بهره برداری می‌رسد

آستارا- فرماندار آستارا، گفت: ۲۷ طرح عمرانی و عام المنفعه با حضور مسئولان استانی و محلی دهه فجر امسال در شهرستان آستارا به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس صابر بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشرفت‌های این شهرستان مرزنشین پس از انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای نشان دادن عمق توجه نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت به رفع محرومیت‌ها و نیازهای عمرانی کشور است.

وی با بیان اینکه در استان گیلان و شهرستان مرزی بندر آستارا با پیروزی انقلاب اسلامی زمینه رشد و توسعه آغاز شد و در این مدت پس از پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت‌های بسیار چشمگیری در زمینه‌های مختلف ایجاد شده است، افزود: شهرستان مرزنشین آستارا با انجام فعالیت‌های عمرانی توسعه می‌یابد.

فرماندار آستارا با اشاره به طرح‌های عمرانی قابل بهره برداری در دهه فجر امسال، گفت: برای اجرای این طرح‌ها که عمدتاً در زمینه عمران روستایی به تعداد هشت پروژه، توسعه و تقویت شبکه برق، تأمین مسکن مددجویان، ساخت دو کلاس آموزشی در روستاهای شهرستان و تجهیز مدارس به سیستم گرمایشی، گردشگری و ورزشی، شهرداری‌ها و خدمات و عمران شهری است، ۷۱۰ میلیارد ریال اعتبار در مجموع هزینه شده است.

صابر افتتاح هتل آپارتمان دارای یک استخر مجهز، افتتاح استخر بزرگ، تخصصی و سرپوشیده شنا و همچنین کارخانه جوجه کشی را از مهمترین پروژه‌های عمرانی شهرستان آستارا عنوان کرد که برای این ۳ پروژه ۶۵ میلیارد تومان نیز هزینه شده و با حضور مسئولان استان گیلان افتتاح خواهند شد.

فرماندار آستارا با بیان اینکه با افتتاح کامل پروژه‌های عمرانی در شهرستان مرزی بندر آستارا به صورت مستقیم و دائمی به ۶۸ نفر و غیر مستقیم ۴۳۸ نفر اشتغال ایجاد شده است، گفت: در طول ایام الله دهه مبارک فجر برنامه‌های فرهنگی شامل جشن انقلاب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در مواردی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

صابر برگزاری رژه شناورها در ۱۲ بهمن ماه و رژه خودرویی در ۲۲ بهمن ماه را از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال عنوان کرد.

وی، تصریح کرد: در دنیای امروز تمام ملت‌های ستمدیده از پایداری ملت ایران الگو گرفته و این اصل یکی از ارزش‌های مهمی است که انقلاب اسلامی برای ملت و دولت ایران به ارمغان آورد.

کد خبر 5133197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha