۹ بهمن ۱۳۹۹، ۲۲:۳۰

معاون سیاسی استانداری کرمانشاه:

انتصابات شتاب زده در کرمانشاه ممنوع است

انتصابات شتاب زده در کرمانشاه ممنوع است

کرمانشاه- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: انتصابات شتاب زده در سطح استان کرمانشاه و به ویژه شهرستان‌ها ممنوع است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خوش اقبال امروز در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه با اشاره به انتصابات شتاب زده در ماه‌های پایان دولت اظهار کرد: جابجایی‌ها غیر از موارد بسیار ضروری ممنوع بوده و منجر به آسیب رسانی به پیشبرد امور در سطح استان می‌شود.

وی با اشاره به ماده ۱۰ شرح وظایف استانداران و فرمانداران مصوب شورای عالی اداری کشور، افزود: هرگونه عزل و انتصاب مدیران شهرستانی باید با اطلاع و هماهنگی فرمانداران انجام شود، در غیر این صورت انتصاب ملغی خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر باید در جهت تقویت وحدت، همدلی و انسجام در سطح ملی و استانی حرکت کرد زیرا که شرایط کنونی کشور در آستانه گذار از تحریم و ورود به گشایش است.

وی با بیان اینکه وحدت و همبستگی کارساز است، ادامه داد: نتایج حاصل از اجرای برنامه‌های بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید مایه دلگرمی مردم شده و تمامی مسئولین در این ایام کم کاری نکنند.

به گفته وی موضع‌گیری و گزارشات دستگاه‌های دولتی و غیردولتی باید موجب حفظ وحدت و تأمین کننده منافع استان کرمانشاه شود و سبب ناامیدی نشود.

تزریق امید به جامعه خنثی کننده توطئه دشمنان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: تزریق امید و نشاط به جامعه با بیان خدمات انجام شده خنثی کننده توطئه دشمنان برای ایجاد تفرقه و بی اعتمادی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به عدم ارتباط برخی مدیران با رسانه‌ها ادامه داد: گزارش دهی به مردم جز وظایف مسئولین بوده که در صورت عدم انجام آن شبکه‌های معاند زمینه‌ای برای قضاوت مردم ایجاد می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه بر لزوم استفاده از ظرفیت اطلاع رسانی رسانه‌ها، فضای شهری، برگزاری افتتاحیه و بازدیدهای میدانی برای ارائه دستاوردهای ادارات در طول دهه مبارک فجر تاکید کرد.

خدمات انقلاب تا دوردست‌ترین مناطق کشور گسترده شده است

خوش اقبال بیان کرد: خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام استان از اورامانات تا قصرشیرین، سومار و سنقر و کلیایی گسترده شده است، لذا تمامی افراد در بیان مطالبات خود باید آگاه بوده تا دستاوردهای نظام زیر سوال نرود.

وی با اشاره به فشار اقتصادی ناشی از تحریم‌های اعمال شده ادامه داد: تمامی ادارات مکلف به پرداخت حقوق، مزایا و پاداش‌های پایان سال به کارکنان به ویژه نیروهای شرکتی و کارگران شهرداری بوده تا مانع از تبلیغات ضدنظام شبکه‌های معاند شود.

خوش اقبال با اشاره به نزدیک بودن سال نو بیان کرد: اقتصاد بخشی از کشور منوط بر گردش بازار عید است، بنابراین تمامی اقدامات لازم در جهت جلوگیری از بسته شدن بازار باید انجام شود.

کد خبر 5133356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha