۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۵۵

استاندار گیلان:

دنیا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در برابر ایران زانو زد

دنیا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در برابر ایران زانو زد

رشت- استاندار گیلان با اشاره به نقش همه اقشار در شکل گیری انقلاب اسلامی، گفت: با وجود همه تحریم ها و مشکلات ملت ایران ایستاده اند و دنیا در برابر ما زانو زده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع صبح یکشنبه در این مراسم نواخته شدن «زنگ انقلاب» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک به فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: با همه مشکلات و تنگناها و با عنایت خداوند و همت ملت ایران و ایستادگی و مقاومت آنها و به برکت خون شهیدان درخت انقلاب تنومندتر شده است.

وی به نقش همه اقشار در شکل گیری و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: تمام اقشار در برابر ظلم و ستم ایستادگی کردن تا این انقلاب به ثمر بنشیند.

استاندار گیلان در ادامه حضور حداکثری ملت ایران در همه صحنه‌ها را یکی از شاخصه‌های مهم انقلاب عنوان و اضافه کرد: این حضور حداکثری زمینه ساز صیانت از دستاوردهای انقلاب و نظام بوده است.

زارع ادامه داد: دشمنان شکوفایی این انقلاب را نمی‌خواستند و سعی کردند در این مسیر سنگ اندازی کنند اما همگان دیدند با این تحریم‌ها و مشکلاتی که ایجاد شد نتوانستند کاری علیه ایران پیش ببرند.

وی با بیان اینکه خوشحالیم جامعه فرهنگی با همه محدودیت‌ها و مشکلات ناشی از کرونا لحظه‌ای آموزش را تعطیل نکرد، افزود: با تلاش همه افراد این تهدید در کنار آن فرصت‌هایی برای غلبه بر مشکلات ایجاد کرد با شبکه شاد آسیب های آموزشی را به حداقل رساند.

زارع با اشاره اینکه فعالیت و حضور در شبکه شاد استان گیلان از میانگین کشوری همواره بالا بوده است، ادامه داد: باید کیفیت آموزش پس از ارزیابی‌ها در پایان سال تحصیلی مطلوب و رضایت بخش باشد.

وی در ادامه به وجود مشکلات و نواقص در برخی مناطق اشاره و تأکید کرد: در نشست با وزیر ارتباطات خواستار رفع این مشکلات در کوتاه ترین زمان شدیم.

کد خبر 5135105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha