۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۲۰

طی ۲۴ ساعت اخیر؛

۱۶۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد / مرگ ۸ نفر

۱۶۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد / مرگ ۸ نفر

اصفهان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۶۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه این دانشگاه شناسایی شده است.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در اصفهان اظهار داشت: طی ۱۴ روز گذشته با روند ثابت ابتلاء به بیماری مواجه بودیم که طی چند روز اخیر نیز این روند رو به افزایش است.

وی با بیان اینکه افزایش مراجعات به مراکز درمانی، مطب‌ها، اورژانس و کلینیک‌های سطح استان را شاهد هستیم، ادامه داد: این امر نتیجه به حداقل رسیدن رعایت پروتکل‌های اجتماعی و عدم استفاده از ماسک در جامعه است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه شرایط در استان اصفهان به سمت عادی انگاری غیر منطقی در حرکت است، تصریح کرد: شرایط فعلی هشدار جدی است که باید همه شهروندان به آن توجه داشته باشند.

بستری ۴۰۲ بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر یک هزار و ۴۴۳ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده‌اند، اضافه کرد: از این تعداد ۱۶۹ نفر مبتلای قطعی به بیماری کرونا بوده‌اند.

نجیمی با بیان اینکه از تعداد بیمار جدید شناسایی شده ۱۰۳ بیمار در مراکز درمانی بستری شده‌اند، ابراز داشت: مجموع افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ۴۰۲ نفر است که ۷۹ نفر از آنها در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

وی تعداد بیمار بهبود یافته و ترخیص شده از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را طی ۲۴ ساعت اخیر ۵۸ نفر اعلام کرد و گفت: همچنین در این بازه زمانی هشت بیمار مشکوک به کرونا جان خود را از دست داده‌اند و تست سه نفر از آنها تاکنون مثبت کرونا بوده است.

کد خبر 5135383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha