۱۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۱۹

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان:

۳۷۰ هکتار توسعه جنگل با نهال در زنجان انجام شده است

۳۷۰ هکتار توسعه جنگل با نهال در زنجان انجام شده است

زنجان-مدیرکل منابع طبیعی زنجان با بیان اینکه طرح توسعه جنگل با نهال توسط منابع طبیعی و آبخیزداری استان به جد دنبال می‌شود، گفت: تاکنون ۳۷۰ هکتار توسعه جنگل با نهال در استان انجام شده است.

خلیل آقاجانلو در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طرح توسعه جنگل با نهال توسط منابع طبیعی و آبخیزداری استان به جد دنبال می‌شود، گفت: تاکنون ۳۷۰ هکتار توسعه جنگل با نهال در استان زنجان انجام شده است.

وی با بیان اینکه توسعه فضای سبز و جنگل‌کاری به روش‌های مختلف انجام می‌شود، اظهار کرد: یکی از راهکارهای توسعه فضای سبز در استان، مربوط به توزیع نهال در نهاستان کوشکن است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان گفت: در طول سال حدود 2 میلیون اصله نهال در نهالستان کوشکن زنجان تولید می‌شود که ظرفیت خوبی برای توزیع نهال است.

آقاجانلو با بیان اینکه مقوله فضای سبز از اهمیت زیادی برخوردار است، تاکید کرد: یکی از شاخص‌های ارزیابی برای امر توسعه، برخورداری از فضای سبز است.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های خرمدره، ماهنشان و ابهر بیشترین سهم جنگل‌کاری در استان زنجان را دارد، ابراز داشت: در سال جاری توسعه جنگل‌ها در دستور کار جدی منابع طبیعی و آبخیزداری استان است.

کد خبر 5136002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha