۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۳۸

معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد؛

آغاز اشتغال مهارت محور ۱۵ هزار نفر در کرمانشاه

آغاز اشتغال مهارت محور ۱۵ هزار نفر در کرمانشاه

کرمانشاه- معاون توسعه، کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز طرح اشتغال مهارت محور ۱۵ هزار نفری در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی منصوری پیش از ظهر امروز در نشست با مدیران استان کرمانشاه با بیان اینکه سفر به کرمانشاه به منظور ایجاد تحرک در حوزه اقتصاد منطقه و در راستای کمک به استان‌های با نرخ بیکاری بالا انجام شده است، اظهار کرد: در این سفر در رابطه با تأمین مالی و برطرف کردن مشکلات واحدهای بزرگ و کوچک اقتصادی صحبت شده که تسهیلات لازم با کمک بانک‌ها در اختیار واحدها قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در این سفر به موضوع بیمه مشاغل روستایی، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مشکلات تعاونی‌ها رسیدگی شد، افزود: در این سفر بیش از یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم برای استان کرمانشاه تأمین و تسهیلات اشتغالزایی به طرح‌های پیشنهادی اعطا شد.

معاون توسعه، کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اقدام سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به منظور ارائه و آغاز طرح مشترک برای اشتغال مهارت محور ۱۵ هزار نفر در سطح استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: طرح‌هایی که قابلیت اجرایی ندارند باید متوقف شده و طرح‌هایی که موجب تحول بزرگ در استان می‌شود باید در اولویت کاری قرار گیرند.

منصوری افزود: ۲ شرکت زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با پرسنلی از افراد ناشنوا و زنان سرپرست خانوار در استان کرمانشاه در زمینه تولید ماسک و لوازم بهداشتی فعالیت کرده که لازم است ادارات استان تجهیزات موردنیاز خود را از این ۲ شرکت تهیه کنند.

گفتنی است که در این جلسه به ایجاد اشتغال و تأمین هزینه‌های معیشتی مرزنشینان از محل فروش سوخت در استان‌های مرزی کشور اشاره شد.

کد خبر 5138236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha