۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۲۰:۵۴

مدیرکل کمیته امداد خوزستان:

ایجاد شرایط ازدواج آسان برای جوانان از اولویت‌های کمیته امداد است

ایجاد شرایط ازدواج آسان برای جوانان از اولویت‌های کمیته امداد است

اهواز مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: فراهم کردن شرایط ازدواج آسان برای جوانان از اولویت‌های کمیته امداد است و جزو معدود کمیته امدادهای کشور هستیم که هیچ نوعروس در صف دریافت جهیزیه نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال شیبه عصر امروز چهارشنبه در مراسم اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد خمینی خوزستان، اظهار کرد: در سال ۸۶، گزارش زکات به مقام معظم رهبری ارائه شد که فرمودند زکات واجب فراموش شده است و از همان زمان شورای زکات استان‌ها تشکیل و اتفاقات مبارکی رخ داد.

وی افزود: در استان خوزستان نیز با تلاش اعضای شورای زکات اتفاقات خوبی رخ داد و جهیزیه‌هایی که امروز تقدیم می‌شود، بخشی از درآمدهای زکات استان است.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان تصریح کرد: یکی از اولویت‌های کمیته امداد فراهم کردن شرایط ازدواج آسان برای جوانان است؛ جزو معدود کمیته امدادهای کشور هستیم که هیچ نوعروس در صف دریافت جهیزیه نداریم که با کمک مؤسسات خیریه، خیران، مراکز نیکوکاری و همچنین حمایت نماینده ولی‌فقیه در استان و دستور استاندار خوزستان برای استفاده از ظرفیت صنایع این استان در این زمینه محقق شده است.

شیبه در پایان خبر داد: در ۱۱ ماه اخیر بالغ‌بر سه هزار جهیزیه و با اعتباری بالغ‌بر ۳۰ میلیارد تومان و همچنین ۵۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه برای خرید جهیزیه اعطا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد خمینی خوزستان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار خوزستان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

کد خبر 5138642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha