۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۱۴

فرماندار اسلامشهر:

زمین مورد نیاز برای اجرای طرح ملی مسکن در «واوان» مهیا شده است

زمین مورد نیاز برای اجرای طرح ملی مسکن در «واوان» مهیا شده است

اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر با اشاره به آغاز اجرای طرح ملی مسکن در «واوان» گفت: زمین مورد نیاز برای اجرای طرح ملی مسکن در «واوان» مهیا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور ظهر پنج شنبه در آئین افتتاح همزمان ۷۲ پروژه عمرانی، آموزشی و خدماتی و کشاورزی اسلامشهر که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران برگزار شد اظهار داشت: شهرستان اسلامشهر در حوزه ایجاد اشتغال پایدار و واقعی به تأیید وزارت کار حائز رتبه است.

مرسلپور افزود: در حوزه سیاسی در بخش‌هایی موفق بودیم و تلاش شد تا وفاق و همدلی بین همه جریان‌های سیاسی برقرار کنیم که البته در بخش‌هایی هم ناموفق بوده ایم.

فرماندار اسلامشهر بیان داشت: در حوزه اجتماعی شاهد رشد چشمگیری در کسب مدال در المپیادهای علمی استانی و ملی و همچنین کسب رتبه‌های برتر در رشته‌های ورزشی در سطح استان و کشور در شهرستان اسلامشهر در دولت تدبیر و امید بوده ایم.

وی افزود: در حوزه اقتصاد معیشتی قریب بر ۱۶۰۰ تن کالاهای تنظیم بازاری را در اسلامشهر توزیع کردیم و در حوزه اقتصاد مولد طرح‌های خوبی را در شهرستان در دست اقدام داریم و از ۱۰۰۱۸ سهمیه اشتغال ایجادی فراتر رفتیم و ۱۰۲ درصد تحقق اشتغال پایدار را در اسلامشهر شاهد بوده ایم.

مرسلپور گفت: طرح ملی مسکن در واوان آغاز به کار کرده علیرغم برخی مشکلات در حوزه مسکن و شهرسازی اما زمین برای اجرای این طرح مهیا شده است.

کد خبر 5138970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • داودمسعودی نیا IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      0 0
      چرا به مجتمع جانبازانی که دراین مکان باآپارتمان30متری زندگی می کندرسیدگی نمیشودانتهای قائمه