۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۴۷

امام‌جمعه سرخه:

مسکن‌سازی بدون دقت کافی مشکل سرخه/ مسکن مردم تأمین شود

مسکن‌سازی بدون دقت کافی مشکل سرخه/ مسکن مردم تأمین شود

سرخه- امام‌جمعه سرخه بابیان اینکه مسکن‌سازی بدون دقت کافی مشکل سرخه است که مشکلات بسیار به دنبال دارد، گفت: از مسئولان انتظار می‌رود تا مسکن مردم را ایمن تأمین کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مصطفی فاطمی بصیر ظهر پنج‌شنبه در آئین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی سرخه با حضور استاندار سمنان ضمن بیان اینکه مسکن‌سازی بدون دقت کافی باعث کاهش عمر مفید ساختمان‌ها و ایجاد مشکلاتی برای مردم و ساکنان می‌شود، ابراز داشت: با تغییر کاربری بخشی از زمین‌های داخل شهر سرخه و واگذاری آن برای ساخت واحد مسکونی بخشی از مشکل مسکن حل خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه با اتمام پروژه‌های ساختمانی، مردم دعاگوی مسئولان خواهند بود، افزود: اگر مشکل تأمین مسکن مردم در سرخه برطرف شود، تقریباً می‌توان گفت که در این شهرستان با مشکل خاص دیگری مواجه نیستیم.

امیدها به تکمیل مجتمع فرهنگی سرخه

امام‌جمعه سرخه ضمن بیان اینکه عملیات ساخت پروژه مجتمع فرهنگی و گردشگری امید سرخه با مساعدت رئیس‌جمهور، هیئت دولت و پیگیری استاندار سمنان سرعت خوبی گرفته است، ابراز داشت: امیدواریم به‌زودی کام مردم به‌واسطه بهره‌برداری از این مجموعه شیرین شود.

فاطمی بصیر ضمن بیان اینکه متأسفانه شیوع کرونا سبب شد تا نتوانیم آئین مناسب و درخور توجهی برای آئین افتتاح طرح آب‌رسانی به سرخه به انجام رسانیم، تصریح کرد: می‌بایست به‌منظور تنویر افکار عمومی از تمامی ظرفیت‌های موجود رسانه‌ای استفاده کرد تا این اقدام بزرگ دولت کوچک انگاری نشده و حق مطلب ادا شود.

وی بابیان اینکه خوشبختانه با حمایت دولت و تلاش مسئولان، مشکل آب شرب سرخه برطرف شد، افزود: این درحالی است که هنوز برخی از مردم‌باور ندارند که این اقدام بزرگ در مدت نسبتاً کوتاه حل‌شده است.

اشتغال‌زایی برای ۳۲ نفر

فرماندار سرخه نیز در این نشست بابیان اینکه در پنجمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر مجموعاً ۳۵ پروژه عمرانی و اقتصادی توسط ۱۰ دستگاه اجرایی استان در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد، ابراز داشت: با افتتاح سه پروژه اقتصادی سرخه برای ۳۲ نفر ایجاد شغل خواهد شد.

علی‌محمد مؤیدی زاده بابیان اینکه مجموع اعتبارات طرح‌ها و پروژه‌های سرخه در ایام‌الله دهه مبارک فجر بالغ‌بر ۴۶ میلیارد تومان است، تصریح کرد: سال جاری شاهد کلنگ زنی و آغاز عملیات ساخت چندین طرح عمرانی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری با پیش‌بینی اعتبار بالغ‌بر ۳۱.۵ میلیارد تومان در شهرستان خواهیم بود.

وی افزود: در دهه فجر امسال بالغ‌بر ۱۰۰ برنامه شاخص در سرخه به انجام می‌رسد که از این تعداد، ۳۷ برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی توسط ۲۲ دستگاه و ۱۷ سازمان مردم‌نهاد در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، در این مراسم با حضور استاندار سمنان پروژه ساخت ۱۰۶ واحدی بسیجیان (یاس) سرخه به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 5138987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha