۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۵۸

امام‌جمعه گلپایگان:

انقلاب موجب احیای دین و تقویت اعتماد به نفس ملت‌ها شد

انقلاب موجب احیای دین و تقویت اعتماد به نفس ملت‌ها شد

گلپایگان- امام‌جمعه گلپایگان گفت: تقویت اعتماد به نفس و قوی شدن سایر ملت‌های جهان در برابر استکبار از برکات انقلاب است که برخی از آنها تحولی عظیم در کشور خود ایجاد کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر یکشنبه در جمع مردم شهر گلپایگان با بیان اینکه ۲۲ بهمن روز سرنوشت ساز انقلاب اسلامی و عید حاکمیت الله بر سرنوشت مردم است، اظهار کرد: مردم همانگونه که تاکنون با مقاومت و ایستادگی در برابر هجمه‌ها نگذاشتند استکبار جهانی در رسیدن به اهداف شوم خود موفق شود و به جمهوری اسلامی ضربه‌ای وارد کند از این پس نیز از نعمت بزرگ انقلاب پاسداری و حمایت کنند.

وی گفت: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا از هر اقدامی برای نابودی انقلاب اسلامی استفاده کرد اما جمهوری اسلامی مانند کوه، استوار ایستاده است و هر روز به قدرت جمهوری اسلامی افزوده می‌شود؛ امروز بزرگترین رسوایی برای استکبار جهانی است که حتی ابهت غرب را در هم شکست و آبرویی برای آن‌ها نگذاشته است، افول اهریمن بر اساس نظرسنجی و دیدگاه‌های کارشناسان سیاسی اروپایی و آمریکایی شاهد هستیم.

وحدت کلمه و انگیزه الهی در کشور حفظ شود

امام‌جمعه گلپایگان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نتیجه پایه گذاری امام بود و رمز بقای انقلاب نیز بر اساس دو رکن انگیزه الهی و وحدت کلمه است، گفت: اجرای احکام اسلامی در جامعه باید پیاده شود و اتحاد و همدلی نیز حول محور ولایت فقیه برای رسیدن به حکومت اسلامی باید استمرار داشته باشد و نباید فاصله‌ای ایجاد شود، اگر انگیزه الهی و دینی در میان مردم و مسئولان کمرنگ شود و به صورت خودنمایی باشد جمهوری اسلامی آسیب خواهد دید.

وی افزود: اگر از ولایت تبعیت نشود قطعاً مملکت آسیب می‌بیند بنابراین اگر بنا داریم انقلاب را پاسداری کنیم باید به توصیه امام عمل کنیم و هویت انقلابی را محور کارها قرار گیرد.

حجت‌اسلام کرامتی با بیان اینکه انقلاب ما برای سایر کشورها نیز برکاتی به همراه داشته است، افزود: متفکران اسلامی و غیر اسلامی نیز اعتراف کردند که یکی از این برکات احیای تفکر دینی در بین ملت‌ها بود زیرا علیه دین از هر ترفندی استفاده می‌کردند و در تمسخر دین می‌گفتند که عصر دینداری تمام و عصر دانش و علم است.

وی افزود: در واقع آنها یک حرکت تخریبی علیه دینداری در دنیا به راه انداخته بودند اما امام با پایه گذاری انقلاب هویت دینی و انگیزه‌های دینداری را در بین ملت‌ها تجدید و احیا کرد.

احیای دین از برکات انقلاب است

امام‌جمعه گلپایگان با بیان اینکه انقلاب موجب احیای دین در دنیای کنونی شد، گفت: تمام طرفداران ادیان الهی از امام برای احیای دین قدردان هستند، امروز برکات انقلاب را در عرصه اقتصادی و سیاسی و رشد علمی کشور شاهد هستیم، از دیگر برکات انقلاب تقویت اعتماد به نفس و قوی شدن سایر ملت‌ها در برابر استکبار است که با استفاده از آن تحولی عظیم در کشور خود ایجاد کردند و با الهام گرفتن از انقلاب ما شاهد بیداری اسلامی در کشورها و ایستادگی در برابر استکبار جهانی هستیم.

کد خبر 5141207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha