۲۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۴۶

با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

۴ هزار واحد مسکن اقدام ملی در کرمان کلنگ زنی شد

۴ هزار واحد مسکن اقدام ملی در کرمان کلنگ زنی شد

کرمان - ۴ هزار واحد مسکن اقدام ملی در کرمان با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی ظهر دوشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی چهار هزار واحد مسکونی در کرمان اظهار کرد: با اجرای سیاست‌های دولت به دنبال تبدیل مساله تولید مسکن به یک جریان پایدار هستیم.

وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح اقدام ملی مسکن طی یک زمان بندی مشخص به دنبال صاحب خانه شدن افراد بدون خانه با توجه به توان مالی آنها هستیم، افزود: بیش از یک سال برای تأمین زمین مورد نیاز و سایر مباحث این طرح زمان صرف شد.

اسلامی ادامه داد: در حال حاضر ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور در حال اجراست که امیدواریم در کرمان هم با اجرای چهار هزار واحد مسکن عقب ماندگی‌ها در زمینه مسکن جبران شود.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: از افراد عضو این پروژه می‌خواهیم آورده هایشان را به سرعت واریز کنند تا تأخیری در اجرای پروژه ایجاد نشود.

وی گفت: با حل مشکل آب تعداد واحدهای مسکونی بیشتری در شهر کرمان احداث می‌شود.

۴ هزار واحد مسکن اقدام ملی در کرمان با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ زنی شد. برای احداث این واحدها، زمین ۶۴ هکتاری واقع در بزرگراه آیت الله خامنه ای شهر کرمان متعلق به ستاد فرمان امام در قالب طرح اقدام ملی مسکن جهت تأمین مسکن اقشار کم درآمد در نظر گرفته شده است.

همچنین با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار کرمان و جانشین پلیس راهور کشور از ساختمان قرارگاه پلیس راه شمال استان بهره برداری شد. این ساختمان با یک هزار و ۸۷ مترمربع زیربنا و هزینه ۳۶ میلیارد ریال طی ۱۸ ماه توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بنا شده است.

همچنین وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدا به ویژه سپهبد شهید قاسم سلیمانی و سردار حسین پورجعفری ادای احترام کردند.

کد خبر 5142367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha