۲۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۱۱

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

بسیج دانشجویی در خط مقدم عرصه خدمت رسانی باشد

بسیج دانشجویی در خط مقدم عرصه خدمت رسانی باشد

ساری- نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری از بسیج دانشجویی خواست تا در ترویج امور دین قاطع ومسلم و درعرصه خدمت در خط مقدم باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید رحیم توکل بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با جمعی از اعضای بسیج دانشجویی با تاکید بر رعایت ادب اسلامی اظهار داشت: همچنین برای انجام امور باید با کلیه اعضا و افراد مشورت کرد.

وی خواستار تعامل اعضای بسیج دانشجویی با مسئولان دانشگاه و دانشجویان شد و گفت: نباید با افراد مخالف و خاطی برخورد قهری کرد زیرا رفتار بسیاری از افراد از روی جهل و ناآگاهی است و باید در جو و فضای دوستانه‌ای مسائل را رفع کرد.

وی همچنین تاکید کرد همچنین مسئله با افراد خاطی حل نشد، نباید در جمع با آنان برخورد کرد و گفت: این اقدام سبب منفی کاری خواهد شد.

آیت الله توکل بر لزوم بهره گیری از افراد شاخص و نخبه علمی در جمع بسیج دانشجویی شد و گفت: حضور این افراد سبب دوام و قوام می‌شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید وزن بسیج دانشجویی را افزایش داد و گفت: باید خدمات توسط بسیج دانشجویی برای دانشگاه و دانشگاهیان انجام شود.

وی با اظهار اینکه بسیج دانشجویی باید در همه زمینه‌ها در میدان باشند و گفت: باید تمامی کارهای تسهیلاتی و رفاهی دانشگاهیان توسط بسیج دانشجویی انجام شود و ضروری است در امر دین باید قاطع و مسلم و در عرصه خدمت در خط مقدم باشید.

وی از بسیج دانشجویی خواست تا حلال مشکلات دانشجویان باشند و برای رضای خدا کار کنند.

کد خبر 5144582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha