۲۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۴۸

از فردا؛

هم وطنان از سفر به آبادان خودداری کنند

هم وطنان از سفر به آبادان خودداری کنند

آبادان- فرماندار آبادان گفت: دستورالعمل وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان از فردا عملیاتی می‌شود و هم وطنان از سفر به این شهرستان خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید زین العابدین موسوی عصر امروز شنبه به وضعیت کرونایی شهرستان آبادان اشاره و تصریح کرد: دستورالعمل وضعیت قرمز در آبادان از فردا عملیاتی می‌شود و ستاد کرونا از این لحظه جلسات هماهنگی خود را در فرمانداری برگزار می‌کند.

وی افزود: تردد ماشین‌ها از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد ممنوع است؛ همچنین تردد ناموجه خودروهای با پلاک غیربومی در آبادان ممنوع است و در صورت مشاهده این‌گونه خودروها، ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

فرماندار آبادان با بیان اینکه هیچ‌گونه پذیرش مسافر و مهمان را در این شهرستان نخواهیم داشت، تأکید کرد: از هم‌وطنان خواهش می‌شود که به فکر سفر به آبادان نباشند.

موسوی با اشاره به اینکه در آبادان تنها مشاغل گروه یک اجازه فعالیت دارند، افزود: مدارس، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، آموزشگاه‌های خصوصی و دانشگاه‌ها تعطیل می‌شوند و فعالیت آنها فقط به صورت مجازی خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین فعالیت همه زمین‌های ورزشی و باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی، استخرها ممنوع هستند و فقط تیم‌هایی که درگیر مسابقات کشوری و استانی هستند، آن هم با نظارت ستاد مقابله با کرونا اجازه فعالیت دارند.

فرماندار آبادان با اشاره به تعطیلی آرامستان‌ها، تصریح کرد: اجازه برگزاری مراسم عروسی و عزا که مستلزم تجمع هستند تا اطلاع ثانوی داده نخواهد شد.

موسوی با تأکید بر اینکه این مصوبات برای همه ادارات و بخش ستادی شرکت‌ها لازم‌الاجراست و در غیر این صورت، برابر قانون برخورد خواهد شد، گفت: از همه دستگاه‌های حاکمیت، دولتی، عمومی، خصوصی درخواست می‌شود که با تمام توان دستورالعمل وضعیت قرمز را اجرا کنند.

رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان آبادان اشاره کرد: از مردم شهرستان آبادان خواهش می‌شود با تمام توان با ما همکاری داشته باشند تا این وضعیت کنترل شود.

کد خبر 5146101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha