۲۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۲۹

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی اعلام کرد؛

کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق و ۱۲۷ فقره سرقت در مرکزی

کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق و ۱۲۷ فقره سرقت در مرکزی

اراک- جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف بیش از ۹ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق و کشف ۱۲۷ فقره سرقت در عملیات‌های دو روز گذشته پلیس استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، یوسف سپهوند گفت: با ادامه یافتن طرح‌های عملیاتی پلیس، دستاوردهای ارزنده‌ای در دو روز گذشته در بخش‌های مختلف به دست آمد.

وی افزود: در برخورد با سارقان به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های عملیاتی پلیس، ۷۲ نفر سارق دستگیر و ۱۲۷ فقره انواع سرقت از آنان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: دستگیری ۴۰ نفر معتاد متجاهر و ۱۷ خرده فروش مواد مخدر طی این عملیات‌ها دستگیر و در حدود سه کیلوگرم انواع مواد مخدر از این افراد کشف شد.

سپهوند ادامه داد: در برخورد با قاچاقچیان کالا نیز بیش از ۹ میلیارد و ۸۲۰ ریال انواع کالای قاچاق کشف و ۵ نفر نیز دستگیر و تعداد ۵ دستگاه وسیله نقلیه نیز توقیف شد.

وی با اشاره به برنامه ریزی عملیاتی پلیس در برخورد قاطع با هر گونه هنجارشکنی گفت: تلفن ۱۱۰ به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان در کلیه ساعات شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

کد خبر 5147386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha