۲۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۲۳

استاندار کرمانشاه:

احداث پالایشگاه گیلانغرب در حال مطالعه است

احداث پالایشگاه گیلانغرب در حال مطالعه است

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: احداث پالایشگاه گیلانغرب در حال مطالعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند بعد از ظهر امروز در جلسه اعضای شورای اسلامی استان کرمانشاه به مطالعات در حال انجام برای احداث پالایشگاه و پتروشیمی در یکی از شهرستان‌های غربی استان کرمانشاه اشاره و اظهار کرد: بر اساس توافق انجام شده با وزارت نفت مبنی بر احداث یک پالایشگاه و پتروشیمی در مناطق غربی استان کرمانشاه، احداث پالایشگاه قطعاً در شهرستان گیلانغرب انجام خواهد شد.

وی افزود: احداث پتروشیمی در مناطق غربی با انجام مطالعات توسط کارشناسان مجرب و اساتید دانشگاه در دست پیگیری است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: احداث مجموعه‌های عظیم پتروشیمی منجر به تحول بسیار گسترده در استان کرمانشاه شده که باید برای اجرایی شدن آن تلاش و جدیت وارد کار شود.

وی ادامه داد: زنجیره ارزش افزوده مجموعه‌های پتروشیمی استان کرمانشاه در دست پیگیری بوده که این زنجیره با سرمایه گذاری هلدینگ خلیج فارس در شهرستان سنقر و کلیایی در دست اجرا است.

به گفته بازوند برای اجرای چنین پروژه‌هایی در مناطق اورامانات و شهرستان کنگاور مطالعات لازم در دست انجام است.

اختلاف بین اعضای شوراهای اسلامی به ضرر مردم است

بازوند با اشاره به جایگاه شورا در قانون اساسی بیان کرد: جایگاه شوراهای اسلامی به صورت مطلوب در جامعه به دلیل مشکلات موجود در ارتباط شوراها با مدیران و عملکرد شوراها نهادینه نشده است.

وی افزود: مدیران باید در راستای تقویت شوراهای اسلامی تلاش کرده و در مقابل اعضای شورا به وظایف خود عمل کنند، زیرا تصمیم نظام جمهوری اسلامی بر واگذاری برخی اختیارات به مردم با تشکیل شوراهای اسلامی در راستای تحقق مردم‌سالاری دینی بوده است.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: حضور اعضای شورای اسلامی استان کرمانشاه در جلسات استان منجر به در جریان قرار گرفتن آن‌ها از برنامه‌ها شده که این موضوع می‌تواند در اجرای بهتر طرح‌ها و پروژه‌ها کمک کند، اعضای شوراها نمایندگان مردم بوده و مدیران به هیچ عنوان حق بی اعتنایی به آن‌ها را ندارند.

وی ادامه داد: عمل به وظایف توسط اعضای شوراهای اسلامی بسیار مهم و بوده و در صورت عدم انجام وظایف، مردم برای تحقق مطالبات و مسائل شهری خود به نمایندگان مجلس شورای اسلامی مراجعه می‌کنند، پیگیری مسائل شهری توسط نمایندگان مجلس منجر به هدر رفتن انرژی و بازماندن از تصمیم‌گیری‌های کلان کشور می‌شود.

بازوند افزود: عمل به وظایف توسط اعضای شوراهای اسلامی موجب نشاط در جامعه شده و مردم زمانی که ببینند مطالبات آن‌ها توسط شوراهای اسلامی پیگیری می‌شود انگیزه‌ای برای حضور در انتخابات بعدی پیدا می‌کنند، لذا تمامی اعضا باید در جهت تحقق و اجرای مسائل و مطالبات مردم حرکت کنند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه اختلاف بین اعضای شوراهای اسلامی به ضرر مردم بوده و موجب ایجاد مشکلات بسیاری برای جامعه می‌شود، گفت: اتخاذ تصمیمات درست و راهبردی توسط اعضای کمیسیون ماده پنچ بسیار مهم بوده که منجر به توسعه عمرانی شهر و حل مشکلات مردم می‌شود.

وی با اشاره به پروژه تله کابین کرمانشاه بیان کرد: اجرای تله کابین کرمانشاه حتماً باید در چارچوب قانون باشد تا برای استان مشکلی ایجاد نشده و نگرانی مردم نسبت به آثار تاریخی ثبت ملی برطرف شود، در صورت اجرای پروژه در چارچوب قانون حتماً از آن حمایت خواهد می‌کنیم.

کد خبر 5147666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کرمانشاهی AE ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      0 0
      پس وعده بهره برداری تله کابین کرمانشاه هم بسرنوشت پیاده راه خیابان مدرس دچار شد !!!... مگر تله کابین بر اساس مطالعات کارشناسی و اخذ مجوزهای قانونی مصوب و وارد فاز احرایی نشده بود ؟؟؟؟ و تکلیف اقدامات صورت گرفته در این خصوص به کجا ختم می شوذ ؟؟؟ و چه کسی باید پاسخگو باشد ؟؟