۲۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۱۳

معاون گمرک بوشهر:

گمرک نگاه ویژه‌ای به معیشت مردم مرزنشین استان بوشهر دارد

گمرک نگاه ویژه‌ای به معیشت مردم مرزنشین استان بوشهر دارد

بوشهر- معاون هماهنگی و نظارت ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر گفت: گمرک نگاه ویژه‌ای به معیشت مردم مرزنشین استان بوشهر دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن خرم رخ صبح سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست گمرک دلوار اظهار داشت: نقش گمرک در زندگی و معیشت مردم مرزنشین استان بوشهر غیر قابل انکار است.

وی خدمت به مردم را یکی از اولویت‌های مهم ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر عنوان کرد و ادامه داد: گمرک همیشه خود را خادم مردم می‌داند و همواره سعی نموده در چارچوب قوانین و دستورالعمل‌های ابلاغی به ارائه خدمت به مردم بپردازد.

معاون هماهنگی و نظارت ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها با گمرک برای انجام مأموریت‌ها تاکید کرد و افزود: گمرک به تنهایی قادر به ارائه خدمت به فعالین اقتصادی نیست.

خرم‌رخ بیان کرد: انتظار می‌رود ارگان‌های ذی ربط در امر تجارت و سایر ارگان‌های حاکمیتی در عرصه خدمت رسانی به مردم در کنار و همگام با گمرک باشند.

معیشت دلواری‌ها وابسته به دریا است

فرماندار تنگستان نیز با بیان اینکه معیشت و مسائل اقتصادی مردم این استان با گمرک و دریا گره خورده است، گفت: ارتزاق چندین هزار نفر در استان بوشهر وابسته به گمرک و اقتصاد دریایی است که توجه به معیشت مردم و رونق اقتصادی زندگی آنان باید مدنظر تمامی مسئولین امر باشد.

عبدالحسن رفیعی پور به دستورالعمل ترخیص کالای همراه ملوان اشاره کرد و اظهار داشت: اعمال قانون و توجه به دستورالعمل ابلاغی بسیار حائز اهمیت است.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از علی قیصری سرپرست پیشین گمرک دلوار، البرز کشاورزی به عنوان سرپرست جدید این گمرک معرفی شد.

کد خبر 5148330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha