۲۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۳۵

معاون فرماندار شیراز اعلام کرد؛

پلمب غرفه های بی توجه به کرونا در میدان میوه و تره بار شیراز

پلمب غرفه های بی توجه به کرونا در میدان میوه و تره بار شیراز

شیراز - معاون فرماندار شیراز گفت:عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط غرفه‌های میدان میوه و تره بار، تخلف محسوب شده و واحدهای صنفی متخلف بدون اخطار تا اطلاع ثانوی پلمب می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرسول حقیقی با تاکید بر اینکه میادین میوه و تره بار شیراز به عنوان مرکز تجمع انسانی و برخورد چهره به چهره مسافران شهرهای مختلف و استان‌های جنوبی کشور، پتانسیل بسیار بالایی برای انتقال و همه‌گیری ویروس کرونا را دارا می‌باشد خاطرنشان کرد: لازم است در راستای پیشگیری از انتشار و گسترش ویروس کرونا، مجموعه اقدامات پیشگیرانه با قوت اجرایی شود.

معاون فرماندار شیراز افزود: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده اجباری از ماسک و عدم تبادل پول نقد، از مهم‌ترین مصوبات ابلاغی ستاد کروناست که مسئولیت کامل رعایت و اجرای دقیق این مصوبات بر عهده سازمان میادین و مشاغل شهرداری شیراز می‌باشد.

وی تاکید کرد: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط غرفه‌های میدان میوه و تره بار، تخلف محسوب شده و واحدهای صنفی متخلف بدون اخطار پلمب شده و از فعالیت تجاری آنان تا اطلاع ثانوی جلوگیری خواهد شد.

معاون فرماندار شیراز افزود: سازمان میادین و مشاغل شهرداری شیراز مکلف است ناظر بهداشتی تمام وقت را برای نظارت بر عملکرد میدان تعیین و منصوب نماید و ستاد کرونای شهرستان این موضوع را به جد دنبال خواهد کرد.

حقیقی حلقه مفقوده در ساماندهی میدان تره بار را عدم احراز هویت شاغلین میدان و افرادی که برای خرید و فروش تردد دارند برشمرد و بر ضرورت صدور کارت شناسایی برای کارکنان ثابت شاغل در میدان تاکید کرد.

جانشین رئیس ستاد کرونای شهرستان شیراز، نظارت بر ورود و خروج خودروها، معابر و شریان‌های اصلی میدان و رعایت بهداشت عمومی را از مهمترین وظایف سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری برشمرد و یادآور شد با کمک نیروهای انتظامی مستقر در میدان، نظارت و بازرسی طی شب‌های آتی تشدید و با هرگونه تخلف برخورد خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شیراز تاکید کرد: از فعالیت فروشندگان، خریداران و رانندگان بدون ماسک تحت هر شرایطی جلوگیری خواهد شد و ارائه خدمات به افراد فاقد ماسک تخلف محسوب شده و با خاطیانی که سلامت خود و همشهریان را به مخاطره می‌اندازند، برخورد خواهد شد.

کد خبر 5148607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha