۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۵۹

مربیان تیم های برتر لیگ برتر هندبال مردان؛

منجیری: مزد زحمات مان را گرفتیم/ صادقی: به بازیکنان باختیم

منجیری: مزد زحمات مان را گرفتیم/ صادقی: به بازیکنان باختیم

سرمربیان دو تیم شهید شاملی کازرون و مس کرمان پس از کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ برتر هندبال مردان عملکرد شاگردان خود را در دیدار نهایی تشریح کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار نهایی سی و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان امروز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه با برگزاری دیدار بین دو تیم شهید شاملی کازرون و صنعت مس کرمان برای مشخص شدن چهره قهرمان در تالار هندبال شهید سلیمانی تهران برگزار شد که تیم شهید شاملی کازرون با برتری ۲۲ بر ۲۰ برابر مس قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد. صنعت مس کرمان هم نایب قهرمان شد.

در پایان این دیدار مهدی آزاد منجیری سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون در جمع خبرنگاران گفت: قطعاً کرونا تأثیر خود را بر مسابقات داشت. شرایط خیلی خاصی بود و مسابقات لیگ هم در چندین مرحله برگزار شد. بازیکنان ما در این مسابقات به کرونا مبتلا شدند و این مسئله تأثیر زیادی بر عملکرد تیم ما داشت.

وی افزود: احساس می‌کنم این رقابت‌ها برای ما مانند یک تورنمنت بود. برنامه ریزی خوبی توسط باشگاه شهید شاملی برای حضور در لیگ صورت گرفته بود که باید از این بابت از مدیران مجموعه تشکر کنم که تدابیر خوبی داشتند تا ما بتوانیم برای رقابت‌های پایانی در اوج آمادگی حاضر شویم.

سرمربی تیم شاملی کازرون با بیان اینکه مطمئن بودم قهرمان لیگ می‌شویم، خاطرنشان کرد: شاگردان من زحمت زیادی کشیدند و یک سال سخت تمرین کردند و با این قهرمانی مزد زحمات خود را گرفتند. مسابقات لیگ برای ما خیلی سخت بود. گروه ما در مرحله اول سخت نبود اما در مرحله دوم با تیم‌های مطرح سپاهان اصفهان و صنعت مس و زغال سنگ طبس هم گروه شدیم و کار برای ما سخت شد به طوری که هر دو روز یک فینال را تجربه کردیم. بازی نهایی هم بازی سنگینی بود.

در ادامه حمید صادقی سرمربی تیم هندبال مس کرمان پس از نایب قهرمانی شاگردانش در لیگ برتر گفت: بازی خیلی خوبی بود. ما در این بازی به بازیکنان خودمان باختیم آنها در میدان خواسته‌های ما را به نمایش نگذاشتند. ما ۸ بازی را با ۹ بازیکن برگزار کردیم و چند نفر از بازیکنان ما هم کرونا گرفته بودند که بعد از وقفه دو هفته‌ای آمدند و نتوانستند به تیم کمک کنند.

وی در خصوص اینکه آیا از عملکرد شاگردانش در لیگ برتر رضایت دارد یا خیر هم گفت: به هیچ عنوان از تیم ام راضی نیستم اتفاقاتی افتاد که در این نتیجه تأثیر داشت.

سرمربی تیم مس کرمان پیرامون حضور تیمش در جام باشگاه‌های آسیا هم بیان داشت: برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌ایم و امیدواریم مسابقات در زمان خودش برگزار شود.

وی در پایان در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه «گفته می‌شود قهرمانی تیم شاملی کازرون مهندسی شده بود؟»، گفت: نه این موضوع را دنبال نکنید!

کد خبر 5149787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha