۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۱۷

وزیر اطلاعات:

خدمات آیت‌الله علوی در لامرد فراموش شدنی نیست

خدمات آیت‌الله علوی در لامرد فراموش شدنی نیست

لامرد ـ وزیر اطلاعات با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله سیدرضی علوی گفت: خدمات ایشان در شهرستان لامرد فراموش شدنی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمود علوی که به منظور حضور در مراسم خاکسپاری پدر خود به شهرستان لامرد سفر کرده است، صبح امروز در مراسم خاکسپاری آیت الله سیدرضی علوی از وی به عنوان خدوم و دلسوز یاد کرد و اظهار داشت: ایشان فردی مهربان و دلسوز و خدمتگزاری امین برای مردم بود و مردم نیز با حضور خود در این مراسم، قدردانی خود از خدمات ایشان انجام دادند و ما نیز قدردان مردم هستیم.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام (ص) عنوان کرد: درگذشت یک عالم مصیبتی است که جبران نمی‌شود و خلأیی است که پر شدنی نیست و ستاره‌ای است که غروب کرد.

علوی بیان کرد: ایشان نه تنها برای خانواده خود پدر بود، بلکه برای همه پدری کرد و آستین همت را بالا زد و به همه مردم خدمت کرد.

وی ادامه داد: آیت الله حاج سیدرضی علوی در سال‌های ۵۲ و ۵۳ و زمانی که در کویت بود، برای مردم سیل زده لامرد کمک جمع آوری می‌کرد.

علوی عنوان کرد: هیچ وقت چیزی را برای خود نمی‌خواست و اگر کسی مشکل یا بیماری برایش پیش می‌آمد به ایشان مراجعه می‌کرد و کسی دست خالی از منزل وی بیرون نمی‌رفت.

علوی تصریح کرد: با همت ایشان بیمارستان حضرت ولیعصر (عج)، حوزه علمیه و مسجد جامع احداث و گردنه شهید باقری نیز ساماندهی شد.

عضو کابینه دولت اظهار کرد: او در هر زمینه‌ای که می‌توانست کمک می‌کرد و در ساخت ترمینال فرودگاه، مدرسه، درمانگاه و خانه بهداشت خدمت کرد.

وزیر اطلاعات گفت: منبر رفتن ایشان طوری بود که حرف دلش را می‌زد و منابر و موعظه‌های او در گوش مردم این منطقه تا سالیان سال از یاد نخواهند برد.

علوی افزود: نصیحت‌های مشفقانه و پدرانه ایشان همیشگی بود و ایشان خود نیز به هر آنچه می‌گفتند، عمل می‌کردند.

گفتنی است؛ آیت الله سیدرضی علوی، پدر وزیر اطلاعات روز گذشته در سن ۹۷ سالگی در شهرستان لامرد درگذشت.

کد خبر 5150840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha