۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۲۱

امام جمعه کامفیروز:

حضور حداکثری و انتخاب اصلح شرط نزدیک شدن به عدالت علوی است

 حضور حداکثری و انتخاب اصلح شرط نزدیک شدن به عدالت علوی است

کامفیروز - امام جمعه کامفیروز گفت: حضور حداکثری و انتخاب اصلح، شرط صیانت از حکومت شیعی و نزدیک شدن به عدالت علوی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد تقی زاده در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت علی (ع) اظهار داشت: حضرت علی (ع) آن وجودی است که قهر را با لطافت آمیخت و در حالی که در میدان نبرد، درندگان عرب از ترس او لرزه بر قامتشان می‌افتاد، شب‌ها فرزندان ایتام را بر دوش خویش می‌نهاد و با آن‌ها بازی می‌کرد.

وی عنوان کرد: علی (ع) همان فردی است که روز، مقابل صلابت و ابهتش همه سر تعظیم فرود می‌آوردند اما در نیمه شب آنچنان در برابر خدای خویش زاری می‌کرد که انسان مبهوت او می‌ماند.

تقی زاده اظهار امیدواری کرد: در ماه مبارک رجب، ماه میلاد حضرت علی (ع)، بتوانیم رهرو سیره علوی باشیم.

امام جمعه کامفیروز در مورد انتخابات نیز بیان کرد: اگر می‌خواهیم به عدالت علوی نزدیک شویم و از حکومت شیعی صیانت کنیم باید در انتخابات حضوری پرشور و آگاهانه و حداکثری داشته باشیم و دست به انتخاب اصلح بزنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره مهلت تعیین شده برای انجام تعهدات برجامی افزود: پس از آنکه پیمان شکنی کشورهای غربی و آمریکا بر همگان محرز شد، نمایندگان مجلس در تاریخ ۱۲ آذرماه سال جاری مهلتی را برای کشورهای غربی معین کردند که اگر تا آن روز آنها به وعده‌ها و وظایف برجامی خود عمل نکنند، جمهوری اسلامی ایران نیز برای صیانت از منافع خود اقدامات متقابلی را انجام خواهد داد، از جمله خروج از پروتکل الحاقی که به صورت داوطلبانه انجام می‌شد.

امام جمعه کامفیروز با اشاره به اینکه پنجم اسفند ماه، روز پایانی مهلت تعیین شده است، تصریح کرد: انتظار ما از تمام مسئولان در این زمینه این است که همگی از نقشه راهی که رهبر معظم انقلاب ترسیم فرمودند تبعیت کرده و یک‌دل و یک‌صدا و با قاطعیت تمام جلوی زیاده‌خواهی غربی‌ها ایستاده و به فرموده رهبر معظم انقلاب، دیگر به چیزی غیر از عمل از سوی آنها رضایت ندهند.

وی تاکید کرد: دولت نیز به جز خدا به کسی امید نداشته باشد زیرا هرگاه چشم امید به غیر از خدا دوخت، نا امید شد و امیدواریم این وقایع عبرتی برای آیندگان باشد.

کد خبر 5150902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha