۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۰۳

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:

۲۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان‌جنوبی شناسایی شد

۲۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان‌جنوبی شناسایی شد

بیرجند- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: ۲۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در خراسان‌جنوبی شناسایی شد.

کامبیز مهدی زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهارکرد: کل آزمایش‌های انجام شده کرونا در خراسان‌جنوبی تاکنون چهل هزار و ۲۹۱ مورد بوده است که از این تعداد ۱۵ هزار و ۵۷۹ آزمایش مثبت و ۲۴ هزار و ۷۱۲ مورد منفی بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان‌کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۷ آزمایش در خراسان‌جنوبی انجام شده است که از این تعداد ۲۱ مورد مثبت بوده است.

مهدی زاده با بیان اینکه از ۲۱ مورد مثبت دو مورد بستری و ۱۹ مورد نیز سرپایی بوده است، ادامه داد: پنج مورد مربوط به شهرستان قائن، یک مورد درمیان، ۱۲ مورد بیرجند، دو مورد سرایان و یک مورد نیز مربوط به شهرستان بشرویه بوده است.

وی گفت: در حال حاضر ۱۳۶ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان‌جنوبی بستری هستند، گفت: ۳۰ بیمار قطعی مبتلاء به کرونا در مراکز درمانی و سه مورد مثبت در آی سی یو بستری هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه تاکنون ۱۴ هزار و ۷۹۵ بیمار مثبت بهبود یافته و یا در حال گذران قرنطینه خانگی در استان وجود دارد، یادآور شد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از کرونا نداشته‌ایم.

کد خبر 5153783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha