۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۵۸

معاون آموزشی دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه:

۳۰ مقاله برگزیده در همایش مقاله کوتاه اسلام ستیزی منتشر خواهد شد

۳۰ مقاله برگزیده در همایش مقاله کوتاه اسلام ستیزی منتشر خواهد شد

کرمانشاه- معاون آموزشی دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه گفت: ۳۰ مقاله برگزیده در همایش مقاله کوتاه با عنوان اسلام هراسی و توهین به مقدسات اسلامی در عصر حاضر منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود اقبالی بعد از ظهر امروز در اختتامیه همایش مقاله کوتاه با عنوان اسلام هراسی و توهین به مقدسات اسلامی در عصر حاضر که با همکاری خبرگزاری مهر کرمانشاه به صورت وبیناری برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۷۰ مقاله به دبیرخانه دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه ارسال شده که از این میان ۳۰ مقاله برگزیده برای چاپ در مجموعه مقالات پذیرش شد.

وی افزود: ۱۰ مقاله اول به صلاحدید هیأت داوران به عنوان مقالات برگزیده همایش مقاله کوتاه اسلام هراسی و توهین به مقدسات اسلامی در عصر حاضر انتخاب و ۱۰ مقاله دیگر با توجه به ارزش محتوایی به عنوان مقالات شایسته تقدیر معرفی شد.

معاون آموزشی دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه خاطرنشان کرد: به نویسندگان ۲۰ مقاله مذکور از طرف دانشکده علوم قرآنی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

اقبالی با اشاره به گستاخی‌های اخیر به پیامبر اکرم (ص) و قرآن کریم خاطرنشان کرد: حساسیت این موضوع بسیار بالا است چرا که این اقدام از سوی جریان‌های انحرافی هدفمند و مخالف با اسلام ناب محمدی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: دشمنان سعی در بد جلوه دادن و اقتدارگرا بودن پیامبر و دین مبین اسلام داشته در صورتی که حضرت محمد (ص) به عنوان خانم الانبیا پیام‌آور مهربانی و محبت بوده و دین اسلام به هیچ عنوان به دنبال اقتدارگرایی نبوده است، لذا غرب زدگان و به ظاهر روشن فکران داخل کشور نباید با جریان‌های سیاسی افراطیون غربی همسو شوند.

معاون آموزشی دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه با اشاره به تکریم تمامی پیامبران الهی در قرآن کریم افزود: این مهم نشاندهنده اهمیت قائل شدن دین مبین اسلام برای حضرت مسیح و موسی بوده و این ۲ پیامبر بزرگوار شخصیت والایی داشته و کتاب آن‌ها به عنوان کتاب نور در قرآن کریم معرفی شده است.

اقبالی ضعف در نشان دادن شخصیت و سیره پیامبر به جهانیان را یکی از دلایل احتمالی اسلام هراسی عنوان کرد و گفت: شخصیت والای حضرت محمد (ص) در انجیل و تورات به وضوح مشخص است، لذا توهین‌های اخیر به مقام ایشان کاملاً بی اساس و حتی به دور از یهودیت و مسیحیت تحریف شده کنونی است.

کد خبر 5155649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha