۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۱۷

توسط مرکز بازی و نرم‌افزارهای تلفن همراه؛

«رویداد فرهنگی و آموزشی برای کودکان» برگزار شد

«رویداد فرهنگی و آموزشی برای کودکان» برگزار شد

«رویداد فرهنگی و آموزشی برای کودکان» توسط مرکز بازی و نرم‌افزارهای تلفن همراه سازمان فضای مجازی سراج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر،«رویداد فرهنگی و آموزشی برای کودکان»  با هدف درآمدزا کردن محصولات طرح شتاب توسط مرکز بازی و نرم‌افزارهای تلفن همراه سازمان فضای مجازی سراج از ۲۹ بهمن تا اول اسفندماه برگزار شد.

مهدی عباسی مدیر مرکز بازی و نرم‌افزارهای تلفن همراه سازمان فضای مجازی سراج، درباره رویداد سه‌روزه با هدف درآمدزایی ارزی محصولات طرح شتاب به‌صورت آنلاین، گفت: در این رویداد فرهنگی ۱۲۰ نفر در قالب ۳۵ گروه از سراسر کشور شرکت کردند و به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی افزود: در این برنامه کارگاه‌های آموزشی از قبیل «سئو نرم‌افزار و بازی در گوگل پلی»، «آشنایی با کمینه محصول»، «قوانین و چالش‌های تبلیغات و انتشار در گوگل پلی»، «نحوه ارائه به سرمایه‌گذار» و «بوم مدل کسب‌وکار» برگزار شد و در نهایت، گروه‌های شرکت‌کننده توسط فعالان اکوسیستم اپلیکیشن و بازی حمایت شدند.

مدیر مرکز بازی و نرم‌افزارهای تلفن همراه سازمان فضای مجازی سراج در پایان گفت: ۱۰ تیم برتر جهت سرمایه گذاری، وارد فرآیند سرمایه گذاری شده‌اند.

این رویداد برای نخستین‌بار در کشور به‌صورت آنلاین در حوزه نرم‌افزار و بازی‌های تلفن‌همراه برگزار شد که محصولات برای رده سنی کودکان پیش‌دبستانی و در ژانر آموزشی تولید می‌شوند.

کد خبر 5155683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha