۱۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۹:۵۱

معاون بازسازی و روستایی بنیاد مسکن استان تهران خبر داد؛

اعطای تسهیلات بلاعوض ۳۰ میلیونی برای ۱۲۰۰ واحد مسکونی استان تهران

اعطای تسهیلات بلاعوض ۳۰ میلیونی برای ۱۲۰۰ واحد مسکونی استان تهران

پیشوا- معاون بازسازی و روستایی بنیاد مسکن استان تهران از اعطای تسهیلات بلاعوض ۳۰ میلیون تومانی برای ۱۲۰۰ واحد مسکونی استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا روستایی عصر یکشنبه در نشست با حسین عباسی، فرماندار، مسئولان و دهیاران پیشوا اظهار داشت: جلسات متعددی در رابطه با مقاوم سازی بافت فرسوده در پیشوا برگزار شده ولی هنوز به نتیجه مطلوب و مدنظر نرسیده‌ایم.

روستایی گفت: چند روستای شهرستان از جمله روستاهای قاسم‌آباد، شترخوار و معین آباد به عنوان پایلوت مقاوم‌سازی در نظر گرفته شده و تعدادی واحد نیازمند مقاوم‌سازی شناسایی شده است.

وی افزود: در حال حاضر به ازا هر واحد مسکونی، میزان تسهیلات بلاعوض از ۵ به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافته که نوید خوبی برای مردم است.

معاون بازسازی و روستایی بنیاد مسکن استان تهران عنوان داشت: پیشوا دارای ۷ هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی روستایی است که از این میزان ۲ هزار و ۹۰۰ واحد دارای بافت فرسوده و ۲ هزار و ۴۳۳ واحد افزون بر ۳۰ سال از احداث آنها می‌گذرد و در واقع حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد بافت مسکونی روستاهای این منطقه فرسوده است.

روستایی بیان داشت: در حال حاضر ۳۶ میلیارد تومان تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی برای ۱۲۰۰ واحد مسکونی استان تهران در نظر گرفته شده که از این میزان ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان سهم شهرستان پیشوا برای مقاوم‌سازی ۸۰ واحد مسکونی است.

وی افزود: با توجه به اهمیت مقاوم‌سازی و نوسازی بافت فرسوده، خیرین نیز در این زمینه ورود کرده‌اند و لازم است خود مردم نیز اهتمام ویژه‌ای در این راستا داشته و نقش‌آفرینی کنند.

کد خبر 5158564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • لفطه حمید IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      0 1
      من میخوام
    • راما IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      0 0
      تو هر محکمه ای که بگین حاضرم ثابت کنم بنیاد مسکن به من ظلم کرده بعد از ۲ سال مجوز برام صادر کردن میلگرد ۲۴۰۰ بود من افتادم دنبال مجوز و میلگرد ۱۵۰۰۰هزار شد مجوز دادن الان من بدون نظر ناظر فونداسیون زدم ولی به من کمک بلاعوض نمیشه من هم ندارم بسازم تو روستا هستم وام هم نمی تونم بگیرم چون ضامن ندارم.
    • IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
      0 0
      ما مطمئن هستیم با سیستمهای نظارتی دقیقی که وجود داره این وامها به آنهایی که به این وامها نیاز دارند می رسه دستشون درد نکنه