۱۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۱۰

به صورت وبینار؛

همایش دانشگاه هوشمند و مرجعیت علمی برگزار می شود

همایش دانشگاه هوشمند و مرجعیت علمی برگزار می شود

ششمین همایش مرجعیت علمی در آموزش علوم پزشکی به همت انجمن آموزش علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران با عنوان «دانشگاه هوشمند و مرجعیت علمی» به صورت وبیناری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ششمین همایش مرجعیت علمی در آموزش علوم پزشکی با عنوان «دانشگاه هوشمند و مرجعیت علمی» در ۶ محور اصلی برگزار خواهد شد.

از محورهای اصلی این همایش می توان به دانشگاه هوشمند در مسیر مرجعیت علمی، مدیریت دانشگاه هوشمند و نیل به مرجعیت علمی، چالش های هوشمند سازی در آموزش عالی سلامت، توسعه اعضای هیات علمی در دانشگاه هوشمند، بیمارستان آموزشی مجازی هوشمند و نیل به مرجعیت علمی، آموزش هوشمند و راهبردهای یادگیری هوشمند در  دانشگاه هوشمند و ارتقاء رتبه بین اللملی دانشگاهها جهت نیل به مرجعیت علمی اشاره کرد.

این همایش با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در تاریخ هفدهم اسفند ماه سالجاری از ساعت ۱۵-۱۷ به صورت وبیناری برگزار می شود.

دکتر علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر محمدمهدی صدوقی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و دکتر بهرام عین اللهی رئیس انجمن آموزش علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران سخنرانان افتتاحیه این وبینار هستند.

علاقه مندان به شرکت در این برنامه میتوانند از طریق آدرس http://cmelearn.ir/course/۱۲۹۵۶ در این همایش وبیناری شرکت کنند. به شرکت کنندگان در این همایش گواهی حضور اعطا می شود.

کد خبر 5160249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha