۱۲ اسفند ۱۳۹۹، ۲۰:۴۸

سرمربی گل ریحان البرز:

می‌توانستیم پیروز میدان باشیم/ عملکرد داور ضعیف بود

می‌توانستیم پیروز میدان باشیم/ عملکرد داور ضعیف بود

کرج - سرمربی گل ریحان البرز با گلایه از کیفیت زمین تمرین تیمش و مصدومیت بازیکنانش گفت: استحقاق کسب حداقل امتیاز مقابل حریف خود را داشتیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر مازیار عصر سه‌شنبه پس از کسب تساوی یک بر یک مقابل شهرداری آستارا در چارچوب هفته شانزدهم لیگ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و اگر به موقعیت‌های حساس بازی نگاهی داشته باشیم می‌بینیم که حق تیم کسب امتیاز بود و اگر بازیکنان از موقعیت‌ها به خوبی استفاده می‌کردند می‌توانستیم پیروز میدان باشیم.

وی بیان کرد: حریف ما خیلی قدرتمند بود و دوم جدول بودند ولی ما با برنامه‌هایی که داشتیم حریف را مجبور کردیم که مطابق میل ما بازی کنند

سرمربی گل ریحان البرز تصریح کرد: تیم ما هنوز کامل نشده و مصدومان هنوز به شرایط بازی نرسیدند و گله دارم از شرایط زمین تمرین که باعث مصدومیت بیشتر بازیکنانم شده است.

وی ادامه داد: از مسئولان البرز گله دارم و امیدوارم زمین تمرین خوبی برای نماینده استان مهیا شود.

مازیار در ارتباط با داوری بازی هم متذکر شد: قصد اعتراض ندارم ولی قاضی میدان در این دیدار بیش از حد اشتباه داشت و به نوعی ما را از کسب سه امتیاز محروم کرد اما در نهایت به آنها خسته نباشید می‌گویم و آرزوی موفقیت برای تیم داوری در دیدارهای آینده دارم.

کد خبر 5160438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha